Skip to main content

[Opgelost 10-04-2025] Problemen met mobiel netwerk

[Opgelost 10-04-2025] Problemen met mobiel netwerk
Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

[Opgelost] Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

[Update 10:26 uur] De problemen zijn volledig opgelost. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor je geduld. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic.

6 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 april 2025

Het netwerk is vandaag verschrikkelijk slecht. Nauwelijks te gebruiken, Edge ‘kwaliteit’. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8868 reacties
  • 10 april 2025

IK heb hier in Zuid Holland geen probleem op mijn Samsung S24. Zowel bellen als snel internet beschikbaar.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7952 reacties
  • 10 april 2025

In #030 geen storing gelukkig

Leo65
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 april 2025

In Zuidwolde Groningen valt er ook niet te werken via Odido Klik en Klaar 5G netwerk…...4G doet het wel.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8868 reacties
  • 10 april 2025

Klik en klaar is een heel ander product dan spraak/data voor mobiele telefoons.  Ik zie op allestoringen.nl dat het aantal meldingen beperkt is gebleven en nu al weer afneemt.

Leo65
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 april 2025
eric schreef:

Klik en klaar is een heel ander product dan spraak/data voor mobiele telefoons.  Ik zie op allestoringen.nl dat het aantal meldingen beperkt is gebleven en nu al weer afneemt.

dat zal best, maar de snelheid en het gebruik ervan is knudde met een rietje op dit moment.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen