Skip to main content
Beantwoord

waar is mijn Internet


  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Beste meneer/mevrouw,

Waar is mijn internet naartoe? Ik heb sinds vanavond geen internet meer. Eerst dacht ik dat het aan de router lag, ik moest de nieuwe nog installeren.

Dit heb ik gedaan, alleen nu een rood lampje bij het wereldbolletje.

Eigenlijk precies hetzelfde als bij de oude router..

Beste antwoord door dorieke

@Tommie van Odido 

vandaag is de monteur langsgeweest en deze man heeft magie toegepast! Stekker er in en het werkte weer!!

Deze meneer heeft mijn dag gemaakt!! 

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21797 reacties
  • 30 juni 2025

Hallo ​@dorieke 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op het glasvezelkastje?

Vul ook alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 30 juni 2025

Eerlijk, hoe kom ik erachter of ik glasvezel of DSL  heb? 
 

of is dit een domme vraag?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 1 juli 2025

Ik zie dit aan overige lampjes nog


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21797 reacties
  • 1 juli 2025

@dorieke 

Je hebt glasvezel, kun je bovenstaande apparaat eens voor even van het stroom halen en dan weer aansluiten?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 1 juli 2025

Dat heb ik gisteren een aantal keer gedaan! 
dat hielp niet.. ik ga het vanmiddag opnieuw proberen wanneer ik thuis ben


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 1 juli 2025

Helaas!

ook na het apparaat eraf gehaald te hebben, blijven de lampjes als op bovenstaande foto 

De router zelf geeft dit aan..

Wat kan ik doen om weer internet te hebben?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Hey ​@dorieke, goed dat je aan de bel trekt!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt, daarom ben ik direct voor je gaan kijken en ik zie dat je inmiddels een afspraak hebt staan met een monteur, helemaal goed. Die gaat dit voor je nakijken en oplossen. Wil je mij na het bezoek een seintje geven hoe het gegaan is? Dan houd ik het voor je in de gaten en zorg ik dat alles netjes wordt afgerond als dat nodig is. Alvast succes met de afspraak en ik hoor graag van je na die tijd!

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2025

@Tommie van Odido 

vandaag is de monteur langsgeweest en deze man heeft magie toegepast! Stekker er in en het werkte weer!!

Deze meneer heeft mijn dag gemaakt!! 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@dorieke, dat is geweldig! Bedankt voor deze update. Ik heb gelijk een vergoeding aangemaakt voor deze periode. Je krijgt de vergoeding terug op de eerst volgende rekening. Geniet van je verbinding! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen