Skip to main content

De snelheid van mijn pakket wordt niet gehaald.

• 10 juni 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Goedemiddag, 

Sinds vorig jaar maak ik gebruik van glasvezel internet, waarbij ik 1000mb up/downloadsnelheid in mijn pakket heb zitten. Vorig jaar kwamen we met de snelheidstest nog op 800mb (200 verlies, enigszins acceptabel), maar sinds kort komen we niet meer hoger dan 400 a 500 mb in de woonkamer en maximaal 100 mb op bijvoorbeeld de slaapkamers. Zowel bekabeld als op de wifi wordt niet de beloofde snelheid gehaald, dus graag hoor ik wat nog kan doen om de snelheid evt te verhogen.

Uitgelichte reactie

10 juni 2025

Hallo ​@Kevin.Adriaans 

Kan je eens een laptop of pc rechtstreeks op de router aansluiten zonder switch oid, doe een speedtest met de Ookla speedtest app en deel een screenshot van het resultaat hier.

Je kan voor het testen de mediaconverter eerst herstarten en test het ook eens met een andere laptop of pc.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • 10 juni 2025

Hallo ​@Kevin.Adriaans 

Kan je eens een laptop of pc rechtstreeks op de router aansluiten zonder switch oid, doe een speedtest met de Ookla speedtest app en deel een screenshot van het resultaat hier.

Je kan voor het testen de mediaconverter eerst herstarten en test het ook eens met een andere laptop of pc.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen