Skip to main content
Beantwoord

Nieuw modem aanvragen (wifi 6 + wp3)

Beste mensen bij Odido,

Graag zou ik mijn huidige Zyxel T50 modem om willen ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning. Is dit mogelijk?

Ik hoor het graag. Alvast dank voor jullie reactie.

Vriendelijke groeten,

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Absoluut, dankjewel ​@de.ollie-air! Ik heb het bij deze voor je geregeld! Je krijgt een e-mail met meer informatie en een trackinglink van de bezorgdienst zodra het pakket onderweg is naar jou. De T-50 hoef je niet retour te sturen, je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Succes alvast, hiermee komt het in orde!

Bekijk origineel

24 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@de.ollie-air, dat is geen enkel probleem! Ik ben er voor je. Ik wilde meteen aan de slag, alleen zie ik dat de gegevens in je Community profiel niet compleet zijn. Kan je deze checken en je geboortedatum toevoegen? Zodra alles compleet is hoor ik het graag, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 mei 2025

Dankjewel voor je reactie.  Ik heb mijn profiel geactualiseerd. Is dat alles?

Alvast dankjewel,

Erick

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3076 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Absoluut, dankjewel ​@de.ollie-air! Ik heb het bij deze voor je geregeld! Je krijgt een e-mail met meer informatie en een trackinglink van de bezorgdienst zodra het pakket onderweg is naar jou. De T-50 hoef je niet retour te sturen, je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Succes alvast, hiermee komt het in orde!

• is een King Poster
  • 117 reacties
  • 26 mei 2025

Goedendag,

Zou mijn T-50 ook vervangen mogen worden?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@G_r_u_m_p_i_e, natuurlijk! Geen probleem, ik heb het metéén in orde gemaakt! Ook voor jou geldt bovenstaande, geniet er alvast van! 😁

• 2 reacties
  • 27 mei 2025

Hoi Cheyenne, kan ik ook een vervanger van de T50 aanvragen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21822 reacties
  • 27 mei 2025

Hallo  ​@greg101 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in, een moderator kan dit dan direct voor je regelen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@greg101, absoluut, ik ben de moeilijkste niet! 😂 Ik wilde het meteen in orde maken maar zie dat de geboortedatum in je Community profiel niet overeenkomt met die op je contract. Kan je dit dubbel checken en mij laten weten wanneer de juiste gegevens compleet zijn? Thanks!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 mei 2025

Ik heb ook nog een oude modem en zou graag een nieuwe willen  hoor graag van u 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 mei 2025

En heb ook een klacht dat elke x als je belt dat je vh kastje naar de muur gestuurd word en doorverbonden word en dan alsnog de verkeerde afdeling of dat er opgehangen word na 30 min 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21822 reacties
  • 28 mei 2025

Hallo ​@1975grumpy 

Staan bij jou ook alle privé gegevens al ingevuld in je community profiel?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 mei 2025

Een kennis van mij vraagt gister een nieuwe modem aan die heeft een T50 modem net als ik en die krijgt hem morgen al binnem en bij mij word er heel moeilijk gedaan als zo doorgaat ga ik terug naar ziggo 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 mei 2025

Ja alles staat goed 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 mei 2025

Ik bel net ook met de klantenservice word 3 x doorverbonden en zou bij me terug komen en er word gewoon na 30 min aan de lijn te hebben gezeten opgehagen slechte klantenservice 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 85 reacties
  • 28 mei 2025

Hoi ​@1975grumpy!

Het spijt me ontzettend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten en uiteindelijk ook nog werd opgehangen. Dat is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten, en daar bied ik je oprecht mijn excuses voor aan. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb meteen een nieuw modem jouw kant op gestuurd. Je ontvangt binnenkort een bevestiging per e-mail met de track & trace, zodat je precies weet wanneer het geleverd wordt.

Laat je het me weten zodra het modem binnen is? Dan help ik je verder als dat nodig is, ik ben er voor je! 😀

• 2 reacties
  • 29 mei 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@greg101, absoluut, ik ben de moeilijkste niet! 😂 Ik wilde het meteen in orde maken maar zie dat de geboortedatum in je Community profiel niet overeenkomt met die op je contract. Kan je dit dubbel checken en mij laten weten wanneer de juiste gegevens compleet zijn? Thanks!

Hi Cheyenne, is nu ingevuld

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dankjewel ​@greg101, de omruiling is geregeld! Je krijgt een e-mail met meer informatie en een trackinglink van de bezorgdienst zodra het pakket onderweg is naar jou. De T-50 hoef je niet retour te sturen, je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2025

Ik zou ook graag een nieuw modem ontvangen , mijn vrouw werkt tegenwoordig veel thuis en ik heb het idee dat het 1000mbit glasvezel abonnement niet helemaal uit de verf komt boven waar ik net een nieuwe pc heb gebouwd  . Bij voorbaat dank Hans Katan 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2025

Beste Odido, 

Ook ik zou heel graag mijn Zyxel t-50 om willen ruilen voor een nieuwere versie met wifi 6. 

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Peters

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 12 juni 2025

Hoi ​@KP93, welkom op onze community!

Dat ga ik voor je regelen. Zou je alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Dan zorg ik voor de rest! Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 juni 2025

Hi Tommy,

Heel erg bedankt voor je snelle reactie en voor de top service! Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn IBAN toegevoegd. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 juni 2025
KP93 schreef:

Hi Tommy,

Heel erg bedankt voor je snelle reactie en voor de top service! Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn IBAN toegevoegd. 

@Tommie van Odido 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 13 juni 2025

Hey ​@KP93, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra deze verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem! 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 juni 2025

Super, dankjewel ​@Tommie van Odido!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen