Skip to main content
Beantwoord

Waarom heb ik maandelijks problemen met wifi

Maandelijks in de nacht of vroege ochtend heb ik geen WiFi.

Om 7:00 uur start WiFi automatisch weer op.

Wie heeft er een idee hoe dit komt????

Bekabeld internet werkt wel.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@wimenjoke2, ik help je hier graag mee verder zodat je zonder onderbrekingen van het internet gebruik kan maken! Komt dit altijd 1 keer per maand voor en gebeurt dit op hetzelfde moment? Of is dit iets wat vaker terugkomt? Ik heb de verbinding voor je nagekeken en dit ziet er aan onze kant goed uit. Zou je het modem en de ONT een herstart willen geven? Zo kan de verbinding helemaal opnieuw opgezet worden. Je kan in dit topic lezen hoe je dit kan doen. Hou je me hiervan op de hoogte? 

Bekijk origineel

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2025

Hi ​@wimenjoke2, ik help je hier graag mee verder zodat je zonder onderbrekingen van het internet gebruik kan maken! Komt dit altijd 1 keer per maand voor en gebeurt dit op hetzelfde moment? Of is dit iets wat vaker terugkomt? Ik heb de verbinding voor je nagekeken en dit ziet er aan onze kant goed uit. Zou je het modem en de ONT een herstart willen geven? Zo kan de verbinding helemaal opnieuw opgezet worden. Je kan in dit topic lezen hoe je dit kan doen. Hou je me hiervan op de hoogte? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 mei 2025
wimenjoke2 schreef:

Maandelijks in de nacht of vroege ochtend heb ik geen WiFi.

Om 7:00 uur start WiFi automatisch weer op.

Wie heeft er een idee hoe dit komt????

Bekabeld internet werkt wel.

Ik ga niet meer naar de fabrieksreset.

Dat heb ik al tig keer gedaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen