Skip to main content
Beantwoord

Updaten Zyvel Klik en Klaar modem nr.:5307

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Kan een moderator mij misschien helpen mijn Zyvel Klik en Klaar modem nr.: 5307 te updaten.

Heb Extender WX5600 aangesloten. Power lammpje groen, Wifi lampje groen en sterkte internet lampje knippert groen. Er komt geen muziek uit. Geen internet.

Mijn Klik en Klaar app geeft dit Wifi punt keurig aan. 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Bert S., ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat het wifipunt helemaal goed gaat werken met het modem! Zoals je nu omschrijft lijkt het wifipunt goed ingesteld te zijn en werkt deze zoals het zou moeten! Kan je me aangeven hoe je merkt dat het wifipunt geen internet geeft? En werkt het wel als het wifipunt bekabeld verbonden is met het modem? Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2025

Hi ​@Bert S., ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat het wifipunt helemaal goed gaat werken met het modem! Zoals je nu omschrijft lijkt het wifipunt goed ingesteld te zijn en werkt deze zoals het zou moeten! Kan je me aangeven hoe je merkt dat het wifipunt geen internet geeft? En werkt het wel als het wifipunt bekabeld verbonden is met het modem? Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 4 mei 2025

Dag Nora, op mijn iPad en iPhone wordt dit wifipunt niet aangegeven. Heb het aangesloten op een bepaald kastje en deze zegt, geen internet. Bekabeld doet deze het ook niet. Systeem is; NR53_b11D0326. 😀 Wat te doen?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 4 mei 2025
Bert S. schreef:

Dag Nora, op mijn iPad en iPhone wordt dit wifipunt niet aangegeven. Heb het aangesloten op een bepaald kastje en deze zegt, geen internet. Bekabeld doet deze het ook niet. Systeem is; NR53_b11D0326. 😀 Wat te doen?

Ik stop met deze extender en ga deze misschien omwisselen. Volgens jullie telefoondienst ligt het aan de Zyvel extender zelf. Heb nog een TP-Link met 2 extenders en een Sitecom 2,4 - 5  GHz. Deze laatste doet het perfect. Van de TP doet  eentje het prima en de ander geeft alleen wifi en geen internet.

Dank Nora voor het meedenken.👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen