Skip to main content
Beantwoord

download snelheid 10% van upload snelheid? hoe dan?

• 9 maart 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Afgelopen tijd veel problemen gehad met de Zyxel T-56 modem. Nou is er verbouwd in huis en hebben we betere isolatie in huis. Dus voordat ik ging klagen over slecht wifi bereik en haperend en traag internet, heb ik eerst 2 wifipunten besteld. Nu heb ik er 1 aangesloten en ja, wifi verbinding lijkt stabieler. De mesh pro app lijkt ook te helpen in het beter managen van de verbindingen (had fijn geweest als ik wist dat de modem met deze app werkt.) anyway, nu even een speedtest gedaan en het is sneller... Alleen, het is alleen de uploadsnelheid die mega snel is. Downloadsnelheid blijft laag. Check foto's. 

Kan iemand mij helpen? 

Resetten van modem en ONT heb ik al gedaan. 

Modem hangt in meterkast bij de voordeur, wifipunt op eerste verdieping. 

Thanks, 

Andy

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Andy-man 

Kan je eens een laptop of pc rechtstreeks bekabeld aansluiten op de router en een speedtest doen met de Ookla speedtest app? Je kan het resultaat hier delen.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21795 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2025

Hallo ​@Andy-man 

Kan je eens een laptop of pc rechtstreeks bekabeld aansluiten op de router en een speedtest doen met de Ookla speedtest app? Je kan het resultaat hier delen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen