Skip to main content

modem start telkens vanzelf opnieuw op

• 5 februari 2025
  • 8 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo,

Mijn modem start steeds vanzelf opnieuw op, ik heb een en ander op de community gevraagd. Zie de link voor de reacties. Er werd geconcludeerd dat er iet mis is met het modem. https://community.odido.nl/wifi-515/internet-verbinding-valt-steeds-weg-373056?tid=373056&postid=1847663#post1847663

Ik heb mijn profiel ingevuld voor moderater hulp.

12 februari 2025

Hey ​@Wicher, mijn excuses voor de late reactie.
Dit is een klant helpt klant Community en wij moderators springen bij waar nodig. Door de hoeveelheid reacties is het topic steeds achterin de rij terecht gekomen. Dit is inderdaad een bekend probleem. Dit wordt opgelost is een volgende firmware, voor nu heb ik je op de lijst gezet zodat je tijdelijk een downgrade krijgt. De downgrade zal maandag worden doorgevoerd, de desbetreffende persoon is deze week met verlof. Na de downgrade zul je de reboots niet meer ervaren! 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 5 februari 2025

Hallo ​@Wicher 

Nu start het modem vanzelf opnieuw op? Dat is een ander probleem dat in dat topic wordt besproken maar ja, dat is/was een probleem met de T54. Ik weet niet of dat al opgelost is.

• is een King Poster
  • 5 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Wicher 

Nu start het modem vanzelf opnieuw op? Dat is een ander probleem dat in dat topic wordt besproken maar ja, dat is/was een probleem met de T54. Ik weet niet of dat al opgelost is.

Voor mij is het in principe hetzelfde probleem.

De verbinding valt weg en daarna start hij vanzelf weer op.

Maar ik ben een leek..,

Moet ik in mijn profiel nog iets aanvinken zodat een moderater reageerd?

Reageer voor de updates.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 6 februari 2025

@Wicher 

Zorg dat alle privé velden zijn ingevuld en een moderator zal dan vanzelf reageren.

• is een King Poster
  • 6 februari 2025
ArcherFitzgerald schreef:

Reageer voor de updates.

?

• is een King Poster
  • 11 februari 2025
Waqqas schreef:

@Wicher 

Zorg dat alle privé velden zijn ingevuld en een moderator zal dan vanzelf reageren.

Hoelang kan dat duren? Tot nu toe heeft er nog geen moderator gereageerd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dit is een klant helpt klant Community en wij moderators springen bij waar nodig. Door de hoeveelheid reacties is het topic steeds achterin de rij terecht gekomen. Dit is inderdaad een bekend probleem. Dit wordt opgelost is een volgende firmware, voor nu heb ik je op de lijst gezet zodat je tijdelijk een downgrade krijgt. De downgrade zal maandag worden doorgevoerd, de desbetreffende persoon is deze week met verlof. Na de downgrade zul je de reboots niet meer ervaren! 

• is een King Poster
  • 12 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Ik begrijp het volkomen.

Bedankt voor het plaatsen op die lijst.

Ik ben benieuwd!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen