Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-50 maar wifi 6/6E nodig

• 4 februari 2025
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Hoi Odido!

Ik heb van jullie een Zyxel T-50 modem. Nu ben ik onlangs met VR-gaming begonnen waarbij de verbinding via wifi naar mijn Meta Quest 3 gaat. Nu heeft mijn laptop meer dan voldoende specs om dit te kunnen draaien, maar ik loop tegen de wifi snelheid aan. Ik heb nu wifi 5 en volgens de systeemeisen voor VR heb ik wifi 6/6E nodig. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Beste antwoord door Dret85NL

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Dret85NL, ik heb meteen een nieuw modem dat Wifi 6 ondersteunt voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Wat geweldig! Je maakt mij hier heel blij mee. Bedankt voor de geweldige service!!

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9322 reacties
  • 4 februari 2025

Als je echt voor die laatste milliseconden gaat, zorg dan dat je laptop via een kabel naar de router wordt aangesloten! Het is ook maar de vraag of jouw laptop Wifi 6 ondersteund.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi Eric,

Ik heb de laptop aan de kabel. De laptop ondersteund ook wifi 6. Ik merk in Half-Life en Skyrim (beiden VR) af en toe haperingen. Het enige waar dit aan zou kunnen liggen is de snelheid van de wifi. Deze kennis heb ik niet zelf, maar ik heb ChatGPT om hulp gevraagd. Na een lang gesprek kwam het tot de conclusie dat het de wifisnelheid moest zijn. 

Het verbinden van de Meta Quest naar de laptop met een kabel heeft geen zin omdat ik veel draai, waardoor ik de kabel om mijzelf heen wikkel of hem er per ongeluk (door snel draaien) uittrek. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Dret85NL 

Ik heb gelezen dat de T50 end of life is dus je komt wel in aanmerking voor een nieuwere router met WiFi 6. Zijn je prive gegevens ingevuld in je community profiel?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Dret85NL 

Ik heb gelezen dat de T50 end of life is dus je komt wel in aanmerking voor een nieuwere router met WiFi 6. Zijn je prive gegevens ingevuld in je community profiel?

Hoi Waqqas,

Die heb ik inderdaad ingevuld. Ik hoopte hulp te krijgen met het aanschaffen van een nieuwe modem, maar als deze kosteloos zou worden vervangen is dat natuurlijk helemaal perfect! Laten we het hopen :)

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2419 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi ​@Dret85NL, ik heb meteen een nieuw modem dat Wifi 6 ondersteunt voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025
Ishana van Odido schreef:

Wat geweldig! Je maakt mij hier heel blij mee. Bedankt voor de geweldige service!!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2419 reacties
  • 4 februari 2025

Super fijn om te horen ​@Dret85NL en geen dank, ik zie je graag zo blij! 😄 Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen