Skip to main content
Beantwoord

Nieuw Modem T56 ontvangen, oude repeaters WAP6807

  • 29 januari 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo leuke mensen van de community. Ik heb een hele nieuwe set ontvangen (modem, androidTV box) met twee wifi punten. Ik HAD al de WAP6807 (2 stuks) en heb nu nieuwe WAp 6807 (2 stuks) ontvangen. Maar die blijken niet goed samen te werken met het T56 modem.

 

Kunnen jullie nieuwe wifi punten sturen?? De WX5600 (2 stuks?) dan stuur ik 4 stuks WAP6807 terug!

 

 

Beste antwoord door v1sser

Teresa van Odido schreef:

Hoihoi leuke community-vriend, wat een lief compliment! ​@v1sser 

Sorry dat je niet de juiste apparatuur hebt ontvangen. Ik regel natuurlijk graag dat je de juiste spullen ontvangt, zodat je optimaal kan genieten van onze diensten! 

Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je een e-mail met instructies om de oude wifipunten te retourneren. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat! 

 

Goedemiddag ​@Teresa van Odido ! Ik ben aangenaam verrast door je / jullie snelle service. De rest van de nieuwe apparatuur heb ik inmiddels al aangesloten, dat ging echt snel. De kwaliteit van de verbinding en TV mogelijkheden zijn verbeterd. Als nu ook de wifi punten omgeruild zijn, kan ik optimaal genieten van alle mogelijkheden. Dank!

Bekijk origineel

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4444 reacties
  • 30 januari 2025

Hoihoi leuke community-vriend, wat een lief compliment! ​@v1sser 

Sorry dat je niet de juiste apparatuur hebt ontvangen. Ik regel natuurlijk graag dat je de juiste spullen ontvangt, zodat je optimaal kan genieten van onze diensten! 

Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je een e-mail met instructies om de oude wifipunten te retourneren. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoihoi leuke community-vriend, wat een lief compliment! ​@v1sser 

Sorry dat je niet de juiste apparatuur hebt ontvangen. Ik regel natuurlijk graag dat je de juiste spullen ontvangt, zodat je optimaal kan genieten van onze diensten! 

Ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ook ontvang je een e-mail met instructies om de oude wifipunten te retourneren. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat! 

 

Goedemiddag ​@Teresa van Odido ! Ik ben aangenaam verrast door je / jullie snelle service. De rest van de nieuwe apparatuur heb ik inmiddels al aangesloten, dat ging echt snel. De kwaliteit van de verbinding en TV mogelijkheden zijn verbeterd. Als nu ook de wifi punten omgeruild zijn, kan ik optimaal genieten van alle mogelijkheden. Dank!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen