Cheyenne van Odido schreef:
Hi @Dennisencis, ik ben er voor je! Er zijn zeker een aantal zaken die we kunnen testen. Inmiddels heeft iedereen de nieuwe firmware, dus we moeten het anders oplossen. Ik zie dat je de hotspot al had getest, maar heb je dat precies zo gedaan? Dit moet namelijk de oplossing zijn:
- Voer een fabrieks reset uit op je modem.
- Maak een mobiel hotspot aan met je telefoon met de exacte inloggegevens van de wifi gegevens van het modem. (SSID & wachtwoord)
- Verbindt de deurbel in de google home app met de hotspot, rond de setup helemaal af zodat hij bij ‘apparaten/devices’ staat.
- Zet de hotspot uit en zet je vliegtuigmodes aan, zorg er voor dat de deurbel geen verbinding meer met je mobiel kan maken.
- Ga via een browser je router terugzetten naar oude staat (zelfde SSID & wachtwoord, zorg vooral dat je geen typefouten maakt in het wifi netwerk/wachtwoord. Hiervoor staat een instructie online: inloggen op het modem.
- Als het goed is, is de deurbel nu verbonden met het Wifi netwerk van de router.
Werkt dit niet? Dan wil ik een aantal aanpassingen maken in je netwerk. Laat mij echter eerst de uitkomst hiervan weten!
Hoi @Cheyenne van Odido bedankt voor je feedback.
We hadden de hotspot op de mobiel aan gezet en toen was de camera ook gevonden. Maar het lukt ons niet om een persoonlijke hotspot aan te kunnen maken zodat we de camera uiteindelijk op onze wifi kunnen zetten.
Daarnaast blijft de camera aangeven dat er geen connectie kan worden gemaakt.
Gezien al onze andere apparaten wel de connectie kunnen maken ligt het probleem bij odido/ het netwerk.
Wij verwachten dan ook vanuit odido dat er een oplossing die wel uit te voeren is zodat we de camera aan kunnen sluiten.
Groetjes Dennis