Skip to main content
Beantwoord

Waar maak ik bezwaar tegen de afkoopsom?

• 29 december 2024
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

• is een Master Poster
  • 11 reacties

Ik verneem graag hoe ik het beste bezwaar kan maken tegen de afkoopsom van Odido als ik genoodzaakt ben om over te stappen om fatsoenlijk internet te hebben waar ik al maanden tevergeefs voor betaal. 

Beste antwoord door BenteH

Vandaag weer gebeld met Odido en hier kunnen bellen met medewerker Sander die mij enorm gerust heeft gesteld en mij heeft verteld dat er geen afkoopsom volgt vanwege het foutief invoeren van Odido zelf. Erg blij.

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 29 december 2024

Daar is de geschillencommissie Telecom voor.

Je betaald een bedrag vooraf en als je in het gelijk wordt gesteld krijg je het terug.

Maar in je topic van 4 maanden geleden was de laatste update dat de KPN zou langskomen. Wat is er daarna gebeurt?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 29 december 2024
eric schreef:

Daar is de geschillencommissie Telecom voor.

Je betaald een bedrag vooraf en als je in het gelijk wordt gesteld krijg je het terug.

Maar in je topic van 4 maanden geleden was de laatste update dat de KPN zou langskomen. Wat is er daarna gebeurt?

die zijn langs geweest, waren niet blij aangezien ze moesten komen om alleen een kabeltje te verplaatsen wat de Odido monteur had kunnen doen als hij de kunde had gehad. Hierna heeft de wifi nooit naar behoren gewerkt en hier heb ik ook meerdere malen over gebeld. De oplossing was wachten op glasvezel of overstappen. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 29 december 2024

Glasvezel en wifi hebben niet zoveel met elkaar te maken. Natuurlijk is DSL beperkter in snelheid vs glasvezel,  maar overstappen naar een andere DSL provider gaat dat niet oplossen.

Wifi dekking in huis is natuurlijk helemaal afhankelijk van je woning. Welke Zyxel modem heb je, en gebruik je al wifi plus punten?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 29 december 2024
eric schreef:

Glasvezel en wifi hebben niet zoveel met elkaar te maken. Natuurlijk is DSL beperkter in snelheid vs glasvezel,  maar overstappen naar een andere DSL provider gaat dat niet oplossen.

Wifi dekking on huis is natuurlijk helemaal afhankelijk van je woning. Welke Zyxel modem heb je, en gebruik je al wifi plus punten?

Dat was de oplossing namelijk, dat Ziggo via een andere aansluiting gaat en dus wel wifi kan leveren wat werkt. De modem die ik had vanuit Odido was: Modem: ZyXel T-54 en we hadden twee wifi plus punten wat niks veranderde.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2024

Vandaag weer gebeld met Odido en hier kunnen bellen met medewerker Sander die mij enorm gerust heeft gesteld en mij heeft verteld dat er geen afkoopsom volgt vanwege het foutief invoeren van Odido zelf. Erg blij.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 31 december 2024

@BenteH Dankjewel dat je dit laat weten in dit topic. Ik ben heel blij dat mijn collega dit voor je heeft opgelost. Fijn! 😊

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik sta altijd paraat!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen