Skip to main content
Beantwoord

geen wifi verbinding Technisch probleem

• 11 december 2024
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

• is een Master Poster
  • 11 reacties

Ik heb geen wifi verbinding op mijn iPad en laptop, wel op mijn mobiel?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@MagDido, dit gaan we oplossen! Blijkbaar is het netwerk wel bereikbaar, je kunt wel met je telefoon verbinding maken. Welke foutmelding krijg je wanneer je met de andere apparaten wilt verbinden? Of wat gebeurd er precies? En om welke iPad en laptop gaat het exact? Heb je de apparaten al eens volledig uitgeschakeld, of het wifi netwerk helemaal vergeten om hier vervolgens opnieuw verbinding mee te maken? Laat het weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2024

Hi ​@MagDido, dit gaan we oplossen! Blijkbaar is het netwerk wel bereikbaar, je kunt wel met je telefoon verbinding maken. Welke foutmelding krijg je wanneer je met de andere apparaten wilt verbinden? Of wat gebeurd er precies? En om welke iPad en laptop gaat het exact? Heb je de apparaten al eens volledig uitgeschakeld, of het wifi netwerk helemaal vergeten om hier vervolgens opnieuw verbinding mee te maken? Laat het weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen