Skip to main content
Beantwoord

Kan telefonisch geen WIFI plus bestellen

  • 22 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Heb nu al 14 keer gebeld in de afgelopen 4 dagen, uren bezig geweest, maar niemand kan me helpen aan twee Wifi plus versterkertjes. Het gaat verkeerd met doorverbinden, waarschijnlijk omdat ik enkel Klik & Klaar heb. 

 

Kan iemand me helpen hoe ik dit kan fixen? 

 

 

Beste antwoord door Teresa van Odido

@rogpr Goed dat je hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Op dit moment is het alleen mogelijk om de wifipunten gelijk aan de initiële bestelling toe te voegen.

Gelukkig zijn mijn collega’s er druk mee bezig om het ook mogelijk te maken om dit na te bestellen. Naar verwachting zal dit vanaf ergens volgende mogelijk zijn. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om te helpen! 

Bekijk origineel

5 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • 22 oktober 2024

Hallo @rogpr ,

Je kan dit eenvoudig aanvragen via je Odido account.
op de pagina van klik&klaar verwijzen ze ook naar je Odido account.
zie onderstaande link:
Wifi plus 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 oktober 2024

Nee dan krijg ik een error. 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • 22 oktober 2024

Hallo @rogpr ,

Zorg dat je alle gegevens in je profiel ingevuld hebt zoals, klant nummer, adres met postcode, geboortejaar en laatste 4 cijfer van je IBAN. Dit kan alleen jij en een moderator zien. Dan kan een moderator je sneller op weg helpen.
ik zal proberen of het taggen van moderator helpt , @Tommie van Odido kan jij hierin iets betekenen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • Antwoord
  • 23 oktober 2024

@rogpr Goed dat je hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Op dit moment is het alleen mogelijk om de wifipunten gelijk aan de initiële bestelling toe te voegen.

Gelukkig zijn mijn collega’s er druk mee bezig om het ook mogelijk te maken om dit na te bestellen. Naar verwachting zal dit vanaf ergens volgende mogelijk zijn. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om te helpen! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 oktober 2024
Teresa van Odido schreef:

@rogpr Goed dat je hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Op dit moment is het alleen mogelijk om de wifipunten gelijk aan de initiële bestelling toe te voegen.

Gelukkig zijn mijn collega’s er druk mee bezig om het ook mogelijk te maken om dit na te bestellen. Naar verwachting zal dit vanaf ergens volgende mogelijk zijn. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om te helpen! 

Bijzonder dat hier pas over na wordt gedacht na lancering product…..

Ik ben in tegenstelling tot telefonisch contact wél goed geholpen in de Odido-shop Zuidplein. Daar kan ik vandaag en nieuwe modem ophalen, met sim en 2 versterkers. De oude moet ik terugsturen (abonnement is opgezegd door de Odido-shop). 

Geen duurzame en effectieve oplossing van Odido, maar goed. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen