Skip to main content

Geen 5G verbinding met Klik&Klaar

  • 18 oktober 2024
  • 15 reacties
  • 2443 Bekeken

Sinds gisteravond probeer ik om klik&klaar  te installeren, maar tot nu toe zonder success. Het lijkt erop dat er een probleem is met de simkaart, want de WAN (2e) LED brandt rood en de 5G LED knippert blauw. Ik kan met success inloggen op de router, maar ook hier kan ik zien dat er geen 5G verbinding is.

Ik sta ondertussen al de hele ochtend in de wacht bij de klantenservice, maar tot nu toe lijkt niemand mij te kunnen helpen. Na zo’n 8 keer doorverbonden te zijn en een technische dienst die nu al twee keer de verbinding gebroken heeft, probeer ik het nu hier maar even, want het is inmiddels duidelijk dat via de telefoon niemand de wil of kunde heeft om hier mee te helpen.

Hoe zou dit probleem op te lossen zijn?

Uitgelichte reactie

21 oktober 2024

Hi, werkt de simkaart wel in een mobiel toevallig of dat ook niet? 

15 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 oktober 2024

Ik heb exact dit probleem, uiteindelijk kreeg ik gisteren iemand te spreken die aan gaf dat de simkaart niet geactiveerd was en hij hier een ticket voor aan zou maken. Sindsdien niets meer gehoord. 

Edit: Mij is zojuist aan de telefoon gemeld dat hier meer mensen last van hebben en ze alle niet geactiveerde simkaarten van Klik en Klaar in de komende uren gaan activeren. (of dagen, maar waarschijnlijk uren.)


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 oktober 2024

Ik heb ook hetzelfde probleem. 🥲 Vandaag Klik&Klaar afgesloten. Nu wacht ik al uren maar de SIM kaart lijkt niet geactiveerd te zijn. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 oktober 2024

Bij mij werkt alles sinds gisteren ochtend. Het stond bij mij in de tussentijd uit. dus een keer herstarten mogelijk nodig.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 oktober 2024
Jodi Mettler schreef:

Bij mij werkt alles sinds gisteren ochtend. Het stond bij mij in de tussentijd uit. dus een keer herstarten mogelijk nodig.

Hoe lang moest je wachten tot het werkte? Ik wacht nu al 20 uur, maar ik moet waarschijnlijk nog geduld hebben.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2024
tremonia schreef:
Jodi Mettler schreef:

Bij mij werkt alles sinds gisteren ochtend. Het stond bij mij in de tussentijd uit. dus een keer herstarten mogelijk nodig.

Hoe lang moest je wachten tot het werkte? Ik wacht nu al 20 uur, maar ik moet waarschijnlijk nog geduld hebben.

 

Ik heb het modem op woensdag opgehaald in de winkel. Zaterdag ochtend werkte het.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 21 oktober 2024

Hi, werkt de simkaart wel in een mobiel toevallig of dat ook niet? 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi, werkt de simkaart wel in een mobiel toevallig of dat ook niet? 

Ik heb de simkaart in mijn iPhone geplaatst. “5G” verschijnt boven. Maar het internet werk niet. 
 

 

UPDATE: Eindelijk werkt het. :) 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 22 oktober 2024

Fijn om te horen @tremonia


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2024

Zit je simkaart in het plastic houdertje wat in het modem zat? Bij mij was het daarmee op opgelost.


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 23 oktober 2024
mafo schreef:

Zit je simkaart in het plastic houdertje wat in het modem zat? Bij mij was het daarmee op opgelost.

Hoe zou je anders de simkaart in het modem moeten krijgen?

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 oktober 2024
Tlaloc schreef:

Sinds gisteravond probeer ik om klik&klaar  te installeren, maar tot nu toe zonder success. Het lijkt erop dat er een probleem is met de simkaart, want de WAN (2e) LED brandt rood en de 5G LED knippert blauw. Ik kan met success inloggen op de router, maar ook hier kan ik zien dat er geen 5G verbinding is.

Ik sta ondertussen al de hele ochtend in de wacht bij de klantenservice, maar tot nu toe lijkt niemand mij te kunnen helpen. Na zo’n 8 keer doorverbonden te zijn en een technische dienst die nu al twee keer de verbinding gebroken heeft, probeer ik het nu hier maar even, want het is inmiddels duidelijk dat via de telefoon niemand de wil of kunde heeft om hier mee te helpen.

Hoe zou dit probleem op te lossen zijn?

Ook ik lijk dit probleem te hebben. In de reacties hierboven is het bij mensen na enig wachten vanzelf goed gekomen. Heeft het nog nut om Odido te contacteren hierover of is het wachten geblazen? 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2024
LvB3 schreef:
Tlaloc schreef:

Sinds gisteravond probeer ik om klik&klaar  te installeren, maar tot nu toe zonder success. Het lijkt erop dat er een probleem is met de simkaart, want de WAN (2e) LED brandt rood en de 5G LED knippert blauw. Ik kan met success inloggen op de router, maar ook hier kan ik zien dat er geen 5G verbinding is.

Ik sta ondertussen al de hele ochtend in de wacht bij de klantenservice, maar tot nu toe lijkt niemand mij te kunnen helpen. Na zo’n 8 keer doorverbonden te zijn en een technische dienst die nu al twee keer de verbinding gebroken heeft, probeer ik het nu hier maar even, want het is inmiddels duidelijk dat via de telefoon niemand de wil of kunde heeft om hier mee te helpen.

Hoe zou dit probleem op te lossen zijn?

Ook ik lijk dit probleem te hebben. In de reacties hierboven is het bij mensen na enig wachten vanzelf goed gekomen. Heeft het nog nut om Odido te contacteren hierover of is het wachten geblazen? 

Zelfde vraag hier...blauwe lampje blijft knipperen...


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 24 oktober 2024

Zit de simkaart stevig aangedrukt in het plastic houdertje wat in het modem zit?


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2024
mafo schreef:

Zit de simkaart stevig aangedrukt in het plastic houdertje wat in het modem zit?

Jazeker! 5x gecheckt 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 november 2024

Nouja, de winkel de telefonistes… blijkbaar zit er iets in de activatie mis…. ik blijf het merkwaardig vinden. Doe dan geen beloftes, maar vermeld dat bij ontvangst activatie mogelijk 2 tot 4 werkdagen (ik noem maar wat) kan duren.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen