Een paar dagen geleden was er een storing met ons internet. Bleek een in een centrale kast per ongeluk en kabelknik te zijn ontstaan. Het hele systeem lag dus plat, maar gelukkig heeft odido dit snel hersteld. Helaas lijkt alles terug te zijn gezet naar fabrieksinstellingen en hierdoor hebben wij opnieuw hetzelfde probleem als eerder, met het koppelen van ons warmtepomp.
Ik zou het fijn vinden om op korte termijn weer de nieuwe V10 (en andere essentiële wijzigingen) op mijn router te ontvangen zodat ik mijn Daikin warmtepomp opnieuw kan verbinden met mijn internet.
Beantwoord
Router verbindingsprobleem Daikin warmtepomp
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Dit zijn enkele instellingen die voor de WiFi verbinding kunnen werken:
Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.
Schakel bij de WiFi instellingen 5 GHz uit.
Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Om WiFi 6 uit te schakelen ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.
Hopelijk helpt bovenstaande.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.