Sinds ongeveer twee maanden heb ik glasvezel via Odido (draadloos van Zyxel).
Nu heb ik sinds kort mijn Amiko 9 green plus apparaat verlengd en heb ik het volgende probleem:
Het apparaat maakt geen (directe) verbinding met mijn Odido router/modem. Opvallend is echter als ik dezelfde verbinding laat lopen via mijn mobiel met hotspot dan werkt het wel.
Ik schakel dan mobiele data uit en laat alleen de wifi (Odido verbinding) via die hotspot lopen. Verder werken alle andere Apps waarbij internet nodig is altijd goed zoals Netflix, HBO etc.
Het lijkt of het apparaat en de modem niet met elkaar kunnen koppelen op een of andere manier.
Mocht iemand de oplossing weten dan hoor ik dat graag.
Log in op de router door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Schakel bij de WiFi 5 GHz en kijk dan eens of hij wel kan verbinden.
Anders kan je proberen de beveiliging te verlagen door in het menu naar netwerkinstellingen te gaan, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.
Log in op de router door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Schakel bij de WiFi 5 GHz en kijk dan eens of hij wel kan verbinden.
Anders kan je proberen de beveiliging te verlagen door in het menu naar netwerkinstellingen te gaan, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.