Al meer dan drie weken hebben wij geen internet meer thuis. De service van Odido laat veel te wensen over. Tot nu toe zijn er alleen monteurs geweest om het probleem buiten ons huis aan te pakken. Maar we zijn nog geen stap verder gekomen. Elke keer worden we van het kastje naar de muur gestuurd door de klantenservice.
Dagelijks hebben we contact gehad met de medewerkers, maar steeds kregen we hetzelfde antwoord: "Wacht nog een paar dagen, dan is het misschien opgelost." In het begin werd zelfs gezegd dat het probleem binnen één dag zou worden verholpen.
Vandaag hebben we opnieuw contact gehad met de klantenservice. Daar werd ons op een nogal luchtige manier verteld dat we nog tot en met woensdag moeten wachten, en daarna zelf maar moeten bellen als het nog niet is opgelost.
Ik vind de service en de manier van handelen van Odido echt ondermaats slecht. Al jaren ben ik klant, maar op deze manier zal ik op zoek moeten gaan naar een nieuwe provider die het probleem wel snel en adequaat kan oplossen.
Ik wil dit even gezegd hebben, zodat andere klanten of aanstaande klanten op de hoogte zijn van hoe Odido met dergelijke problemen omgaat.