Skip to main content
Beantwoord

zyxel t-54 wel internet maar geen wifi

  • 3 november 2023
  • 5 reacties
  • 730 Bekeken

Onze router is ineens opgehouden met wifi "uit te zenden". We hebben dus nog wel bekabeld internet (de smart tv die met een ethernet kabel verbonden is kan wel gewoon de odido app openen en we kunnen dus tv kijken) maar op onze laptop en telefoons zien we de wifi niet verschijnen. We hebben het wifi knopje aan de zijkant al meermaals geprobeerd. Ook is de router al 3x gereset. Wie heeft er nog een briljant idee om dit weer aan te krijgen?

(We hebben helaas geen laptop met een ethernet poort, dus ik kan niet in de router zelf inloggen)

Beste antwoord door Sjonnievlogs

@Demi van Odido Zojuist is de monteur geweest. Iets in de router inderdaad kapot gaf hij aan. Heb nu de nieuwe T-56 gekregen en alles loopt weer op rolletjes.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • 3 november 2023

Hallo @Sjonnievlogs 

Branden de lampjes 2.4G en 5G wel of niet op de Zyxel? Het WiFi knopje aan de zijkant moet je eventjes indrukken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 november 2023

Nope. Die branden niet. Als in, niet zo fanatiek als de overige lichtjes. Wifi knopje aan de zijkant heb ik inderdaad min 5 sec ingedrukt gehouden


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 6 november 2023

@Sjonnievlogs Ik heb meteen ook in het modem mee gekeken en ik zie hierin terug dat de wifi is uitgeschakeld en dat het wifi-kanaal op 0 staat. Dit kan dan ook verklaren dat je geen wifi-netwerk ziet of geen verbinding hebt. Ik heb geprobeerd de kanalen nu handmatig voor je aan te passen en de wifi-netwerken een naam te geven, maar gek genoeg kan ik geen verbinding met het modem krijgen om de wijzigingen door te voeren. In ieder geval geen zorgen! Ik zie ook dat er inmiddels een monteur is aangestuurd die dit probleem voor jou gaat oplossen. Houd je ons op de hoogte of het probleem na het bezoek is opgelost? Ik ben benieuwd!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2023

@Demi van Odido Zojuist is de monteur geweest. Iets in de router inderdaad kapot gaf hij aan. Heb nu de nieuwe T-56 gekregen en alles loopt weer op rolletjes.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 7 november 2023

@Sjonnievlogs Ah super fijn om te horen! Dit verklaart dan ook inderdaad waarom ik geen wijzigingen gepushed kreeg naar de T-54. Gelukkig is een nieuw T-56 modem de oplossing! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen