Skip to main content
Beantwoord

Modem vaak resetten


  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Nadat ik de afgelopen maanden al een aantal keer mijn modem heb moeten resetten, is het afgelopen week de spuigaten uitgelopen en heb ik vrijwel elke dag mijn modem moeten resetten, omdat mijn apparaten (laptop, telefoon, Chromecast met Google tv) geen verbinding konden maken met Wifi. Na een reset werkte het wel weer allemaal.

Nou maak ik sinds mei 2018 gebruik van T-mobile Thuis en heb nog steeds hetzelfde modem als wat ik destijds gekregen heb (de Huawei HG659). Zou het dus kunnen dat dit ligt aan het feit dat het modem inmiddels 6 jaar oud is? 

Beste antwoord door RicoVld

Tommie van Odido schreef:

Hoi @RicoVld, goed dat je aan de bel trekt! De laatste tijd krijg ik hier vaker meldingen over met de Huawei. Ik daarom ook meteen een modem swap voor je in gang gezet. Je ontvangt dan de Zyxel T-50, alles over het modem is hier te lezen: 

 

Media is niet beschikbaar

 

Je ontvangt een bericht over de omruiling van het modem, de Huawei hoeven we ook niet meer retour. Wil je mij laten weten of de verbinding, na de installatie, weer is hersteld? Talk soon!

 

Prima, ga ik dat doen. Dank voor de hulp!

Bekijk origineel

7 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13823 reacties
  • 3 april 2023

Hoi @RicoVld, goed dat je aan de bel trekt! De laatste tijd krijg ik hier vaker meldingen over met de Huawei. Ik daarom ook meteen een modem swap voor je in gang gezet. Je ontvangt dan de Zyxel T-50, alles over het modem is hier te lezen: 

 

Media is niet beschikbaar

 

Je ontvangt een bericht over de omruiling van het modem, de Huawei hoeven we ook niet meer retour. Wil je mij laten weten of de verbinding, na de installatie, weer is hersteld? Talk soon!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 3 april 2023

Dat klinkt goed, ik ga zeker laten weten of het werkt. Bedankt!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 7 april 2023

@Tommie Ik heb het modem nog steeds niet ontvangen, maar volgens de status in mijn account is de bestelling op 4 april al afgerond. Ik ben weliswaar overdag niet thuis in verband met werk, maar ik heb ook geen Niet Thuis-briefje of iets dergelijke gehad.. Moet ik hem wellicht in de winkel ophalen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13823 reacties
  • 7 april 2023

Hoi @RicoVld, dat kan kloppen. Ik heb meteen de zending erbij gepakt, en zie dat er compleet iets is misgegaan in ons systeem. Alles was doorgevoerd, echter is het modem nooit verzonden. Dit is nog nooit eerder voorgekomen, ik heb direct een nieuwe opgestuurd!😅 Deze gaat nu wel goed, excuus hiervoor. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 7 april 2023

Geen probleem, kan gebeuren! Ik heb nu wel een bevestigingsmail gekregen waarin dit keer staat dat ik de Huawei terug moeten sturen. Nou wil ik dat natuurlijk prima doen, maar in de vorige bevestigingsmail stond dat dat niet hoefde en dat heb jij ook in dit topic aangegeven. Dus de vraag is, moet ik de Huawei terug sturen of niet?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13823 reacties
  • 7 april 2023

@RicoVld bedankt voor je begrip. Ik snap de verwarring maar nee, dat hoeft niet. Zoals ik eerder ook al zei, deze mag in de kast of naar een inleverpunt!😄

Als je in de tussentijd nog vragen hebt of iets kwijt wilt, laat het gerust weten.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2023
Tommie van Odido schreef:

Hoi @RicoVld, goed dat je aan de bel trekt! De laatste tijd krijg ik hier vaker meldingen over met de Huawei. Ik daarom ook meteen een modem swap voor je in gang gezet. Je ontvangt dan de Zyxel T-50, alles over het modem is hier te lezen: 

 

Media is niet beschikbaar

 

Je ontvangt een bericht over de omruiling van het modem, de Huawei hoeven we ook niet meer retour. Wil je mij laten weten of de verbinding, na de installatie, weer is hersteld? Talk soon!

 

Prima, ga ik dat doen. Dank voor de hulp!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen