Skip to main content
Beantwoord

Wifi-punt retour gezonden, maar deze is niet onvangen

  • 26 augustus 2022
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Ik heb op 10 augustus een Wifi-punt retour gestuurd. Ik heb deze via PostNL verzonden. Ik kreeg vanochtend een email van jullie dat deze nog niet was ontvangen. Ik heb de PostNL Track en Trace erop nagekeken en de zending heeft inderdaad sinds 12 augustus geen nieuwe updates meer gehad en staat ook niet op afgeleverd. Ik heb gebeld met PostNL en die geven aan dat T-Mobile contact met hen moet opnemen om dit verder af te handelen. Hieronder het digitale verzendbewijs,

Moet ik nog verdere stappen ondernemen? Of kunnen jullie hiermee uit de voeten?

 

Beste antwoord door Cristien

@Lennert7878 Oke dan moet je even wachten op de hulp van de moderators.

Als je een pakketje bij bvb. Bruna inlevert krijg je altijd zo’n bruin bonnetje of een digitaal bewijs in je mail. Gebruik je de post.nl app ook?

Reuze handig en daar zou ook in moeten staan dat je het hebt verzonden. Dit voor de volgende keer)

 

  1. Laat jouw persoonlijke QR-code scannen door een medewerker op het PostNL-punt
  2. Jouw digitale verzendbewijs wordt verstuurd naar je e-mail
  3. Volg je pakket van verzending tot bezorging

Fijn weekend.

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8067 reacties
  • 26 augustus 2022

Hallo @Lennert7878  Bij de post krijg je altijd zo’n aflevering bonnetje  heb je dat nog in je bezit?

Post het dan ook even hier. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 augustus 2022
CrisTien schreef:

Hallo @Lennert7878  Bij de post krijg je altijd zo’n aflevering bonnetje  heb je dat nog in je bezit?

Post het dan even hier. 

Hoi CrisTien. Dank voor de snelle respons. Ik heb het ingeleverd via een PostNL pakketautomaat en heb alleen dit digitale afleverbewijs gekregen. Die automaten hebben geen optie om een papieren bonnetje te printen. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8067 reacties
  • Antwoord
  • 26 augustus 2022

@Lennert7878 Oke dan moet je even wachten op de hulp van de moderators.

Als je een pakketje bij bvb. Bruna inlevert krijg je altijd zo’n bruin bonnetje of een digitaal bewijs in je mail. Gebruik je de post.nl app ook?

Reuze handig en daar zou ook in moeten staan dat je het hebt verzonden. Dit voor de volgende keer)

 

  1. Laat jouw persoonlijke QR-code scannen door een medewerker op het PostNL-punt
  2. Jouw digitale verzendbewijs wordt verstuurd naar je e-mail
  3. Volg je pakket van verzending tot bezorging

Fijn weekend.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 augustus 2022
Lennert7878 schreef:

Ik heb op 10 augustus een Wifi-punt retour gestuurd. Ik heb deze via PostNL verzonden. Ik kreeg vanochtend een email van jullie dat deze nog niet was ontvangen. Ik heb de PostNL Track en Trace erop nagekeken en de zending heeft inderdaad sinds 12 augustus geen nieuwe updates meer gehad en staat ook niet op afgeleverd. Ik heb gebeld met PostNL en die geven aan dat T-Mobile contact met hen moet opnemen om dit verder af te handelen. Hieronder het digitale verzendbewijs,

Moet ik nog verdere stappen ondernemen? Of kunnen jullie hiermee uit de voeten?

 

Hi CrisTien,

 

Ja die app heb ik zeker, en daar staat ook in dat zending verzonden is, echter nooit aangekomen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 26 augustus 2022

Goedemorgen @Lennert7878, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het pakket voor je afgemeld zodat deze als retour te boek staat. Je kunt eventuele volgende e-mails met waarschuwingen volledig negeren en in de prullenbak deponeren. Sorry voor het ongemak!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 augustus 2022
Jason schreef:

Goedemorgen @Lennert7878, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het pakket voor je afgemeld zodat deze als retour te boek staat. Je kunt eventuele volgende e-mails met waarschuwingen volledig negeren en in de prullenbak deponeren. Sorry voor het ongemak!

Hi Jason,

Dank voor snelle actie en je antwoord.Fijn dat het zo opgelost is.

 

Fijne dag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen