De KPN box 12 heeft WPA2 als beveiligingsprotocol en de Zyxel-T54 heeft standaard WPA2/WPA3. Wat je kan proberen is om deze beveiligingsprotocol ook naar WPA2 te zetten.
Dit regel je in de web interface menu > netwerkinstellingen > draadloos > algemeen. Mijn laptop had ook moeite met WPA2/WPA3 maar niet met WPA2.
De laptops zijn een Acer Aspire 3 en een HP Elitebook.
De verbinding valt weg en ik moet opnieuw inloggen, ondanks dat ik automatisch inloggen aan heb staan moet weer het password invoeren. Dat 2 minuten verbinding en weg is de verbinding wéér.
Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1, eventueel geavanceerd en doorgaan. Log in met admin en het wachtwoord dat achter de modem staat bij login password.
Daarna menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, onderaan zul je een optie zien om de beveiliging te wijzigen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.