Skip to main content
Beantwoord

Overal Veilig Online voor 10 Apparaten opgezegd, maar blijft in behandeling

  • 21 juni 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Seni2009

Ik heb het abonnement voor Overal Veilig Online voor 10 Apparaten samen met veilig thuis opgezegd en dit zou eindigen per 19 mei 2025.
Vandaag ontving ik de nieuwe factuur en zag:

Overal Veilig Online voor 10 Apparaten 01 jun 2025 t/m 30 jun 2025 € 5,00

Online in de instellingen gekeken en zag dat de opzegging nog steeds in behandeling is.
Graag zou ik zien dat het wordt afgehandeld en dat overal veilig online wordt stopgezet.

 


 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Seni2009, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag inderdaad dat TVO wel goed was opgezegd maar dat OVO bleef hangen in het systeem door een foutmelding. Ik heb deze nu goed voor je opgezegd en heb ook meteen de € 5 euro voor je vergoed. Dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2025

Hey ​@Seni2009, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag inderdaad dat TVO wel goed was opgezegd maar dat OVO bleef hangen in het systeem door een foutmelding. Ik heb deze nu goed voor je opgezegd en heb ook meteen de € 5 euro voor je vergoed. Dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen