Ha,
Vandaag kwam er een monteur van Guidion langs voor de aansluiting van het modem voor glasvezel. Het aansluitpunt bevindt zich beneden in de meterkast (wat sowieso heel onhandig is). Er moest dus een UTP-kabel worden doorgetrokken naar mijn appartement. Er loopt alleen coaxkabels en een traditionele KPN koperenkabel naar boven. Uiteindelijk is het doortrekken niet gelukt door de Guidion monteur (wel voor deze extrakosten betaald). Het zijn allemaal nieuwe leidingen maar lopen door één flexibele mantelbuis blijkbaar is het lastig om hier extra kabels doorheen te trekken, doortrekken via de bestaande traditionele KPN kabel lukte blijkbaar ook niet. Echt heel veel inspanning werd overigens niet door de monteur verricht. Het is een beetje hap snap allemaal.
Dus ik wil mijn abonnement herroepen. Ik heb nu niks aan dit abonnement een Wifi modem in de meterkast is geen optie. Het signaal boven is 1% dus dat gaat hem niet worden. Dit geldt overigens voor de hele VVE dus dat worden weinig abonnementen in dit pand voor Odido in Adam :)
Graag een reactie zodat ik modem en aanverwante apparatuur kan terugsturen. Ik heb de doos nog dus graag alleen een retourlabel
Hartelijke groet,
Serge