Skip to main content

Migratie Odido met mislukte OverstapService

Ik heb volgens mij tijdens het bestellen van Odido glasvezel ingevuld dat mijn abonnement op 09-08 in moet gaan. Daarbij gekozen voor de OverstapService. Deze accepteerde mijn Ziggo klantnr. niet, hoewel het 100% correct was. Kreeg een melding ‘Ziggo klantnr.'s starten altijd met...’. Daarop de boel laten expireren en zelf maar opgezegd.

Het ding is nu, ik zie het Odido abonnement niet in de portal (oude account?) en als ik wil opvragen hoe het met de bestelling zit word ik daar iedere keer heen gestuurd; error. Nergens in het emailcontact of de contracten kan ik terugvinden wat de startdatum is. Dat is toch raar? Hoe weet ik nu zeker dat ik ook pas 09-08 geleverd krijg?

Uitgelichte reactie

30 april 2025

Elke datum die je daar invult is een WENS datum. Afhankelijk of er al glasvezel in je woning aanwezig is of niet zal die datum haalbaar zijn. Indien er nog geen glasvezel is zal de lokale netbeheerder daar eerst een planning en een aannemer voor moeten aansturen. Nadat de vezel dan is opgelevert zal Odido de definitieve aansluitdatum door een internet monteur voor de router opgeven.

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9276 reacties
  • 30 april 2025

Elke datum die je daar invult is een WENS datum. Afhankelijk of er al glasvezel in je woning aanwezig is of niet zal die datum haalbaar zijn. Indien er nog geen glasvezel is zal de lokale netbeheerder daar eerst een planning en een aannemer voor moeten aansturen. Nadat de vezel dan is opgelevert zal Odido de definitieve aansluitdatum door een internet monteur voor de router opgeven.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 30 april 2025
eric schreef:

Ik heb in 2023 glasvezel gehad van Odido dus dat lijkt me niet zo’n issue.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 1 mei 2025

Hallo ​@fRiEtJeSaTe 

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator eea voor je kan nakijken?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 1 mei 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@fRiEtJeSaTe 

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator eea voor je kan nakijken?

Done!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen