Skip to main content
Beantwoord

verlengen of verlaten

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Het is tijd om te verlengen . Zit in dubio.Krijg veel korting bij overstap . Heb gebeld naar Odido maar is heel weinig mogelijk .4 mnd 15 euro korting en daarna 60 euro. Als nieuwe klant bij Odido veel meer korting en daarna 50 euro.Voel mij als trouwe klant beestje opgelicht.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Racoon 

Bij andere providers is het aanbod voor verlengen ook niet gelijk aan de welkomstkorting, deze korting wordt vooral gegeven om klanten te lokken.

Waarom betaal je na 4 maanden 60 euro en als nieuwe klanten na de welkomstkorting 50 euro? Kun je wellicht migreren naar een andere netwerk?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21571 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hallo ​@Racoon 

Bij andere providers is het aanbod voor verlengen ook niet gelijk aan de welkomstkorting, deze korting wordt vooral gegeven om klanten te lokken.

Waarom betaal je na 4 maanden 60 euro en als nieuwe klanten na de welkomstkorting 50 euro? Kun je wellicht migreren naar een andere netwerk?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025

Heb echt geen idee wat je bedoel. Volgens Odido betaal ik 10 euro meer omdat er in mijn (nieuwbouw) huis glasvezel is en in de meterkast 2 aansluitingen zitten .Van KPN en Ziggo .Raar verhaal toch?

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1459 reacties
  • 28 februari 2025
Racoon schreef:

Heb echt geen idee wat je bedoel. Volgens Odido betaal ik 10 euro meer omdat er in mijn (nieuwbouw) huis glasvezel is en in de meterkast 2 aansluitingen zitten .Van KPN en Ziggo .Raar verhaal toch?

Odido weet niet eens dat er een Ziggo aansluiting zit. Dus daarvoor zullen ze geen €10 extra rekenen.

Is die €50/€60 exclusief TV+box? Is dat alleen voor internet? Welke snelheid?

Want ook nieuwe klanten kunnen na de welkomstkorting gewoon €60 betalen. Dat hangt ook af van wat je allemaal afneemt en welke snelheid. 100/100 + tv is €60 na de kortingsperiode (€45 voor internet en €15 voor TV+box).

Als het alleen om internet gaat dan kan het zijn dat je een aantal keer achter elkaar de inflatie-toeslag erbij hebt gekregen. Ja, en als Odido die er niet af wil halen, na de kortingsperiode, dan wordt het misschien tijd om over te stappen. Je kunt op dezelfde KPN lijn ook naar andere providers.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen