Skip to main content
Beantwoord

oplevering mislukt

• 12 februari 2025
  • 7 reacties
  • 162 Bekeken

Zojuist is de monteur langs geweest om mijn glasvezel aan te sluiten.

Helaas constateerde hij dat er geen signaal binnen komt.

Enig idee hoelang dit gaat duren?

Beste antwoord door cliffs82

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@cliffs82, dat zag ik liever anders! Excuses. Ik zie hier meteen dat Guidion zijn werk goed heeft gedaan en tijdens het bezoek de juiste afdeling heeft aangestuurd. De netwerkbeheerder moet dit namelijk zo snel mogelijk oplossen. Inmiddels heb je dan ook een afspraak met hen staan voor morgen. Hou je ons hier op de hoogte? Ik reken erop dat je vanaf morgen van je abonnement kunt genieten en officieel klant bij ons bent. Weet trouwens dat de facturatie nog niet is gestart, deze start pas wanneer je modem online is!

Hoi

@Cheyenne van Odido 

De monteur van delta is geweest en ik heb nu signaal binnen.

Gelijk zelf mijn modem geinstalleerd en alles draait.

1 min punt vind ik de tv app zeer gebruiksonvriendelijk en ook gelijk vandaag maar een mediabox besteld

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21587 reacties
  • 12 februari 2025

Hallo ​@cliffs82 

Heeft de monteur een ticket aangemaakt voor Odido? Zij zullen de netwerkbeheerder voor je aansturen, dit kan tot 5 werkdagen duren maar meestal gebeurt dat wel eerder.

Kan je ook alle privé velden invullen in je community profiel?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

Hallo Waqqas

Ik weet niet of de monteur een ticket heeft aangemaakt.

Hij zei dat er waarschijnlijk iets gepatcht moet worden

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21587 reacties
  • 12 februari 2025

@cliffs82 

Je hebt als het goed is een werkbon via de mail gekregen. Je kan kijken wat daarin staat en als je gegevens zijn ingevuld in je profiel dan kan een moderator ook meekijken.

Het LOS/alarm lampje is nu rood?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

Ik heb inderdaad een werkbon in de mail.waarop staat dat het minimaal 3 werkdagen in beslag neemt.

Het los /alarm lampje is inderdaad rood

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • 13 februari 2025

Hi ​@cliffs82, dat zag ik liever anders! Excuses. Ik zie hier meteen dat Guidion zijn werk goed heeft gedaan en tijdens het bezoek de juiste afdeling heeft aangestuurd. De netwerkbeheerder moet dit namelijk zo snel mogelijk oplossen. Inmiddels heb je dan ook een afspraak met hen staan voor morgen. Hou je ons hier op de hoogte? Ik reken erop dat je vanaf morgen van je abonnement kunt genieten en officieel klant bij ons bent. Weet trouwens dat de facturatie nog niet is gestart, deze start pas wanneer je modem online is!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi

@Cheyenne van Odido 

De monteur van delta is geweest en ik heb nu signaal binnen.

Gelijk zelf mijn modem geinstalleerd en alles draait.

1 min punt vind ik de tv app zeer gebruiksonvriendelijk en ook gelijk vandaag maar een mediabox besteld

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9284 reacties
  • 14 februari 2025

Hoi ​@cliffs82 ,

Mooi dat alles nu werkt. De interface van de app op je TV is vergelijkbaar met die van de app op de mediabox.  Neem ook even de tijd om eraan te wennen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen