Skip to main content
Beantwoord

Thuis Veilig Online' app niet koppelen

• 27 januari 2025
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Sinds 13 januari heb ik mij aangemeld voor Thuis Veilige Online, maar de app werkt niet.  Modem helemaal resetten.  Werkt niet.

Beste antwoord door Frodriguez

Nora van Odido schreef:

Hi ​@Frodriguez, ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat je gebruik kan maken van Thuis Veilig Online! Wat werkt er precies niet in de app? Krijg je een foutmelding te zien bij het verbinden of is er iets anders aan de hand? Om ervoor te zorgen dat de app goed verbinding kan maken, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat het toestel de eerste keer direct verbonden is met ons modem. Gebruik je een ander modem of maak je gebruik van je eigen wifipunten? Koppel deze dan eerst los totdat de authentificatie is afgerond. Hetzelfde geldt voor het gebruik van een VPN. Nadat de app verbinding heeft kunnen maken, kan je alles weer aansluiten! 

Bedankt, ik heb het probleem zelf opgelost nadat ik Odido meer dan 10 keer heb gebeld en zij hebben het probleem niet opgelost.  Nadat ik alles zelf met de modem had gedaan.  Het kan niet zo zijn dat zij geen technics hebben die dit kan oplossen.

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • 28 januari 2025

Hi ​@Frodriguez, ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat je gebruik kan maken van Thuis Veilig Online! Wat werkt er precies niet in de app? Krijg je een foutmelding te zien bij het verbinden of is er iets anders aan de hand? Om ervoor te zorgen dat de app goed verbinding kan maken, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat het toestel de eerste keer direct verbonden is met ons modem. Gebruik je een ander modem of maak je gebruik van je eigen wifipunten? Koppel deze dan eerst los totdat de authentificatie is afgerond. Hetzelfde geldt voor het gebruik van een VPN. Nadat de app verbinding heeft kunnen maken, kan je alles weer aansluiten! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 28 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Bedankt, ik heb het probleem zelf opgelost nadat ik Odido meer dan 10 keer heb gebeld en zij hebben het probleem niet opgelost.  Nadat ik alles zelf met de modem had gedaan.  Het kan niet zo zijn dat zij geen technics hebben die dit kan oplossen.

• 2 reacties
  • 6 maart 2025

Goede avond

Bij mij is het zo. Dat thuis veilig online 

Geen aankoppelingen laat zien. Of te wel 0 apparaten staan verbonden met mn wifi.

Terwijl ik er wel een aantal op mn wifi heb aanstaan. Waaronder mn stream kastjes en security . Telefoon en mijn PlayStation 

Ik kom er totaal niet uit en met het opnieuw modum connecten en wifi aan en uit zetten tot alles, zie ik nog steeds niet mijn apparaten op mijn thuis veilig online staan. 

Ik blijf hetzelfde houden op 0 connecties

Ik raak er moedeloos van, en heb geen idee dit te kunnen oplossen verder. Graag maak ik gebruik van de thuis veilig online app. Maar kan ik nu niet anders dan zien dat er 0 apparaten geconnecteerd staan.

Echt heel vreemd en ik kan gewoon niets doen.

Of hebben jullie misschien tips?

In het verleden heeft hij het wel gewoon gedaan met dezelfde modum als wat ik nu heb. 

Ook met de modum opnieuw verbinden en zoeken naar apparaten die staan verbonden met mn internet gewoon geen resultaat. 

Wel heb ik sindskort mijn wachtwoord en wifi naam veranderd. En dat ook via telefonisch hulp heb moeten doen ivm slechte verbinding die niet werkte toen ik zelf bezig was alles te veranderen. 

Maar nu dit dus thuis veilig online zonder enige zicht op mijn apparatuur wat verbonden staat op mijn wifi.

Help!

• 2 reacties
  • 6 maart 2025

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen