Skip to main content
Beantwoord

Geen TV inloggegevens en in mijn odido wel en geen tv abo?

• 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Salters

Hi,

• Recent (2 wkn geleden) abo laten aanpassen naar internet + tv + bellen door foute invoer door Breedbandwinkel.nl.
  • Maar opvragen inloggegevens TV werkt niet, zegt dat ik geen abo hebt hiervoor
  • Op de 1e plek zegt hij alleen Internet & Bellen
  • Op de 2e plek zegt hij internet & Bellen & TV (1 mediabox) en ook binnen.
    Geen A4’tje met inlogcodes hierbij.
  • In nieuwe bestel bevestiging Odido staat wel TV + TV Box in

Gr.

Beste antwoord door Salters

Teresa van Odido schreef:

@Salters Ik zie dat je al mooi goed gebruikmaakt van onze community. Fijn dat we je via deze weg kunnen helpen! 

Ik heb zojuist in jouw andere topic geantwoord en beantwoord deze vragen ook graag voor je. 

Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten of je het gewenste pakket hebt afgesloten. Gelukkig is dit het geval! 😀 Jouw abonnement bestaat uit Internet, TV en Vast Bellen. Ik verwacht dat dit ook allemaal zichtbaar wordt in jouw Mijn Odido omgeving, zodra de order is afgerond. Mocht dit niet zo zijn, trek je dan tegen die tijd bij mij aan de bel?

Betreft jouw TV-inloggegevens, deze zal ik gelijk met je delen in een privébericht, zodat je hier alvast van kan genieten! 

Laat je het mij weten als er je nog vragen hebt?

@Teresa van Odido Mijn dank is groot en je uitleg helder tot dusver.

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

@Salters Ik zie dat je al mooi goed gebruikmaakt van onze community. Fijn dat we je via deze weg kunnen helpen! 

Ik heb zojuist in jouw andere topic geantwoord en beantwoord deze vragen ook graag voor je. 

Ik kan mij voorstellen dat je graag wil weten of je het gewenste pakket hebt afgesloten. Gelukkig is dit het geval! 😀 Jouw abonnement bestaat uit Internet, TV en Vast Bellen. Ik verwacht dat dit ook allemaal zichtbaar wordt in jouw Mijn Odido omgeving, zodra de order is afgerond. Mocht dit niet zo zijn, trek je dan tegen die tijd bij mij aan de bel?

Betreft jouw TV-inloggegevens, deze zal ik gelijk met je delen in een privébericht, zodat je hier alvast van kan genieten! 

Salters
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

@Teresa van Odido Mijn dank is groot en je uitleg helder tot dusver.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 24 januari 2025

@Salters Graag gedaan! 😀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen