Goedendag,
Rond Black Friday ben ik overgestapt naar Odido.
Van mijn huidige provider heb ik de bevestiging ontvangen dat mijn abonnement daar op 24 december stopt. Enkele dagen later ontving ik een mail van Guidion voor het maken van een afspraak voor de monteur. Ik las dat Odido het installatiepakket enige tijd daarvoor opstuurt en ik kan dit prima zelf installeren dus ik heb de afspraak geannuleerd. Ik was in de overstap periode namelijk ook weinig thuis dus daarom deed ik dit liever zelf op mijn eigen moment.
Mogelijk is hierdoor mijn overstap op pauze gezet? Dit werd echter niet vermeld bij het annuleren van de monteur en ik kreeg de indruk dat het optioneel was.
Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen. Hier heb ik via het contactformulier een vraag over gesteld voordat mijn abonnement in zou gaan maar hier heb ik geen reactie op ontvangen.
Inmiddels heb ik al wel een factuur gekregen van mijn huidige provider voor de nieuwe maand. Ik betaalde een jaar lang €35 per maand en ik zou tegen het einde van die actieperiode overstappen maar omdat dit niet gebeurd is, betaal ik nu €85.
De bestelling staat in mijn Odido nog steeds op ‘Abonnement in oplevering’ en Overstapaanvraag geaccepteerd.
Hopelijk kan dit snel opgelost worden.