Skip to main content
Beantwoord

Update technische dienst reparatieverzoek refentienummer 75179894

  • 2 januari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

roosschepers

Niemand te bereiken, geen hulp en daardoor geen internet. 

20 december ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. De wifi doet het daar niet omdat het aansluitkastje in de meterkast niet werkt. Guidion is langsgeweest maar kon het zelf niet maken. Het kastje is van de KPN dus dat kon Guidion niet doen. Er zouden andere mensen komen.

24 december heb ik een e-mail gekregen dat mijn melding is doorgestuurd naar de technische dienst met referentienummer 75159894 (het staat verkeerd in de titel). Ik heb nog steeds geen updates gehad. Ik zit nu al bijna drie weken zonder wifi waar ik voor betaal.

Ik kan niemand telefonisch bereiken die me kan helpen, dat vind ik echt absurd. Dat is hele slechte klantenservice. Ik wil graag weten wanner er iemand langskomt en wanneer ik mijn internet kan gaan gebruiken. 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@roosschepers, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat de monteur dit op 24 december 2024 heeft doorgezet naar onze technische dienst. Zij hebben weer de externe netwerkbeheerder ingeschakeld. Er wordt dan ook zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een afspraak. 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025

Hoi ​@roosschepers, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat de monteur dit op 24 december 2024 heeft doorgezet naar onze technische dienst. Zij hebben weer de externe netwerkbeheerder ingeschakeld. Er wordt dan ook zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een afspraak. 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen