Na zo'n 10 keer het afgelopen jaar met Odido telefonisch gesproken te hebben en na meerdere emails is er nog steeds geen oplossing. De fout is door Odido telefonisch toegegeven en is ook via de email bevestigd. Meerdere keren heb ik via de email en telefonisch aangegeven dat het opgelost moet worden en dat wordt dan steeds beloofd. Helaas zijn het loze beloftes. Omdat ik me geen raad meer weet van hoe nu verder, ben ik gaan Googlen en kwam ik hier terecht. Hopelijk helpt het om het probleem nu openlijk kenbaar te maken. Wellicht wordt het dan wel opgepakt.
Hieronder mijn allereerste email naar Odido waarin het probleem wordt geschetst, de bijlagen kan ik niet invoegen gezien uiteraard de privacy. ik kan die wel eventueel met een moderator delen:
Goedemiddag,
Bedankt Mohammad voor het fijne gesprek en dat je zo snel kon uitzoeken dat Odido inderdaad een fout met de overstap heeft gemaakt.
Via deze route wil ik graag de door mij onterecht gemaakte kosten bij KPN vergoed krijgen, die zijn ontstaan door een fout van Odido.
Ik heb KPN al eerder gebeld en geprobeerd het van hen terug te krijgen, maar zij zeggen (terecht) dat de fout compleet bij Odido ligt. Zij zullen dan ook niets vergoeden.
Het verhaal is simpel:
Odido heeft pas 12 december 2024 aan KPN doorgegeven dat ik per 9 november 2024 ben overgestapt naar Odido.
Hierdoor heb ik van 9 november t/m 12 december 2024 naast een Odido TV+Internet abonnement ook een abonnement van KPN gehad en betaald. Ik heb hierdoor zo'n €68,- aan extra kosten gemaakt. Deze extra gemaakte kosten wil ik uiteraard terug.
Ik heb 4 bijlagen ingesloten;
- De KPN factuur van november
- De KPN factuur van december
- De KPN credit factuur van 12/12/'23 t/m 1/1/'24
- De email van Odido ontvangen op 12 december dat ik per 9 november Odido tv+internet ga gebruiken.
Verneem spoedig een reactie en een gepaste oplossing.