Hi @b1angel72, top ik zie inderdaad dat mijn telefonische collega de opzegging van het oude abonnement in orde heeft gemaakt. Ik zie in je nieuwe abonnement dat de monteur wel het bezoek heeft afgemeld, maar dat de glasvezelverbinding nog niet actief is op je nieuwe adres en dat de patchinstallatie nog gedaan moet worden door Delta. Dit had eigenlijk voor 12:00 moeten gebeuren voordat Guidion langskwam. Het verzoek voor een monteur is dan ook om deze reden afgewezen, vandaar dat je nog niks gehoord had. Mijn collega had je echter hier wel over moeten terugbellen. Sorry dat dit niet gebeurd is nog!
Maar als ik jouw bericht zo lees, heeft Guidion dus het modem aangesloten op het oude kastje/ONT? Want heb je de nieuwe nog liggen? Dit zou een Nokia ONT XS-010X-Q 0993021 moeten zijn. Zou je mij eventueel het serienummer in een PB willen sturen van de ONT die je nu hebt aangesloten staan en willen laten weten wat voor type/merk dit is? Wellicht kan ik deze dan alsnog op de lijn registreren voor je.
Mocht dit niet lukken om je online te krijgen of heb je een ander type, laat het dan weten. Dan moet het Nokia kastje aangesloten worden. Dit zou je eventueel zelf kunnen doen, maar hier kunnen we anders ook een monteur voor sturen. Laat het me weten, ik help je graag verder!