Skip to main content
Beantwoord

Abbonement koppelen niet mogelijk.

  • 9 november 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb 4-11 Internet + TV afgesloten met de aansluitings datum op 14-11 alleen kan ik mijn abbonement niet koppelen aan mijn account en heb ik nogsteeds geen Track en Trace gekregen van de modum. Kan een mod hier naar kijken? :)

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @RaulSoares93, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat het 06 in je profiel op jouw naam staat en het Internet + Tv staat op een andere naam, begint met A. Het makkelijkste wat je kunt doen is een 2e account aanmaken in Mijn Odido, anders moet je een contract overname uitvoeren. 

Bekijk origineel

4 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 november 2024

Voor context nog: ik heb al een mobiele abbonement bij Odido en ben laatst verhuist dus misschien ligt het daar aan dat mijn gegevens nog niet geupdated zijn?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 10 november 2024

Hallo @RaulSoares93 

Welke foutmelding zie je als je internet en tv wilt koppelen? Het adres voor je mobiele abonnement kan je handmatig bijwerken in je Odido account en staan beide abonnementen op dezelfde naam?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 november 2024
Waqqas schreef:

Hallo @RaulSoares93 

Welke foutmelding zie je als je internet en tv wilt koppelen? Het adres voor je mobiele abonnement kan je handmatig bijwerken in je Odido account en staan beide abonnementen op dezelfde naam?

Adres gegevens heb ik bijgewerkt en het staat op dezelfde naam. De foutmelding die ik krijg is: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.. En als ik op ‘’volg je bestelling'’ klik krijg ik de foutmelding: Oops! ‘’Hier ging iets mis. We kunnen je bestelling op dit moment niet laten zien. Heb je net je abonnement toegevoegd aan je account? We zetten het zo snel mogelijk in ons systeem. Probeer het later nog eens.'’’ Nadat ik Internet + TV aanvraagde op 4-11 geen e-mails van Odido meer gehad terwijl de aansluitings datum woensdag al is.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2024

Hey @RaulSoares93, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat het 06 in je profiel op jouw naam staat en het Internet + Tv staat op een andere naam, begint met A. Het makkelijkste wat je kunt doen is een 2e account aanmaken in Mijn Odido, anders moet je een contract overname uitvoeren. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen