Skip to main content

Status order glasvezel internet

  • 17 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Hi Odidio,

3 oktober j.l. heb ik een order geplaatst voor glasvezel internet op ons nieuwe adres. Direct daarna heb ik een bevestiging ontvangen maar sindsdien blijft het stil.

De vorige bewoners hebben de glasvezelaansluiting van de stoep naar de meterkast aan laten leggen, dus hier heb ik geen verdere correspondentie over. Ik ging er echter wel van uit dat de oplevering van de daadwerkelijke internetaansluiting hierdoor vrij vlot mogelijk was. Helaas is er na de bevestiging geen correspondentie meer geweest vanuit Odido.

Graag hoor ik wat de status van de bestelling en de verwachte aansluitdatum is.

Uitgelichte reactie

17 oktober 2024

Hi @yorrickzijlstra, allereerst van harte welkom op onze community en bij Odido! Ik heb meteen voor je gekeken hoe het ervoor staat met je bestelling. Ik zie dat de patch installatie nog gedaan moet worden door de netwerkbeheerder. Dit stond gepland voor 14-10, maar is nog niet bij ons afgemeld. Zodra dit gebeurd is, zal je bestelling verder doorlopen en ontvang je een uitnodiging om een afspraak in te plannen met Guidion en wordt het installatiepakket naar je toegestuurd! 😁

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21707 reacties
  • 17 oktober 2024

Hallo @yorrickzijlstra 

Wat is de status van de bestelling in je Odido account? Als het glasvezel gereed is voor gebruik dan ontvang je een mail om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 oktober 2024

Hi @Waqqas ,

Daar staat dat de bestelling in behandeling is.

De vinkjes bij fase 1 (je bestelling)  zijn groen, en in fase 2 (installeren en genieten) staat er al meer dan een week een vinkje bij installatiepakket maar nooit een mail van Guidion of een t&t voor het installatiepakket ontvangen.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21707 reacties
  • 17 oktober 2024

@yorrickzijlstra 

Als je de privé velden in je community profiel invult dan kan een moderator meekijken wat er precies aan de hand is.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 17 oktober 2024

Hi @yorrickzijlstra, allereerst van harte welkom op onze community en bij Odido! Ik heb meteen voor je gekeken hoe het ervoor staat met je bestelling. Ik zie dat de patch installatie nog gedaan moet worden door de netwerkbeheerder. Dit stond gepland voor 14-10, maar is nog niet bij ons afgemeld. Zodra dit gebeurd is, zal je bestelling verder doorlopen en ontvang je een uitnodiging om een afspraak in te plannen met Guidion en wordt het installatiepakket naar je toegestuurd! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen