Skip to main content
Beantwoord

Order status

  • 9 augustus 2024
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Hello!

Could somebody please check my order status - 217182933? I requested internet installation on July 27, and haven’t received any update since then. I also cannot get any details online, it says “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen”.!-->

Unfortunately, I couldn’t get any support by phone - the wait time was too long.

Beste antwoord door blessed_beagle

Demi van Odido schreef:

Hi @blessed_beagle I checked your subscription status and I see that it's on hold. The reason was a duplicate order. I have removed the obstruction now. Your order will go through from now on! 😊

 

Thank you very much! I got follow up emails right after this.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • 9 augustus 2024

Hello @blessed_beagle 

Have you linked the subscription to your Odido account? If yes what is the status there?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2024

I’m getting the same error when I try to add the subscription in my Odido account - “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen.”


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • 9 augustus 2024

@blessed_beagle 

Have you received a confirmation mail via mail? Maybe the ordering proces didn't go through?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2024

Yes, I have a confirmation email with the order number:

Je koos voor een abonnement bij Odido. Bedankt! Je bestelling heeft bestelnummer 217182933.!-->


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 11 augustus 2024

Hi @blessed_beagle I checked your subscription status and I see that it's on hold. The reason was a duplicate order. I have removed the obstruction now. Your order will go through from now on! 😊


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 11 augustus 2024
Demi van Odido schreef:

Hi @blessed_beagle I checked your subscription status and I see that it's on hold. The reason was a duplicate order. I have removed the obstruction now. Your order will go through from now on! 😊

 

Thank you very much! I got follow up emails right after this.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen