Skip to main content

Bestelling wordt niet nagekomen


Op 20 mei heb ik mijn verhuizing doorgegeven. De verhuisdatum was vastgesteld op 28 juni. De glasvezel was nog niet bij mijn huis naar binnen, dus dat moest nog gelegd worden. Op 28 juni einde avond bel ik zelf maar even naar Odido hoe het zat met de verhuizing. Helaas konden ze dat niet goed zien, maar ze zagen wel dat de kabel getrokken moest worden.

Het is nu 15 juli, na meermalen contact te hebben gehad met de klantenservice, en nog steeds weet ik helemaal NIKS. Niemand vertelt wat. 

Ik zou vandaag teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Schandalig. Het gaat om een verhuizing, wat dus betekent dat ik al die tijd al géén internet heb. En ook nog eens zonder uitzicht.

Ik heb opties aangedragen, o.a. tijdelijke DSL-aansluiting tot de glasvezel er ligt. Maar niks, helemaal niks.

Wanneer wordt er wel wat gecommuniceerd? 

--

Daarnaast ben ik ook al m'n voordelen kwijt, omdat mijn verhuizing blijkbaar nog niet is doorgezet. Top!

Uitgelichte reactie

16 juli 2024

Hoi @gklrejhe, goed dat je dit aankaart en sorry dat het nog niet is gelukt om je verbinding te activeren, dit is absoluut niet wat wij voor ogen hebben! Ik zie dat er achter de schermen druk wordt gespard met de netwerkbeheerder over je verbinding. Vanochtend is je lijnaanvraag opnieuw ingeschoten en met een beetje geluk kan ik je vandaag van een nieuwe update voorzien.

Daarnaast zie ik dat een collega van mij je al voorzien heeft met onbeperkt data. We zullen ook absoluut de maandelijkse korting van het Klantvoordeel verwerken.

Ik verwacht dat er snel meer bekend is, mijn collega’s en ik zitten hier bovenop voor je!

8 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 juli 2024

Hoi @gklrejhe, goed dat je dit aankaart en sorry dat het nog niet is gelukt om je verbinding te activeren, dit is absoluut niet wat wij voor ogen hebben! Ik zie dat er achter de schermen druk wordt gespard met de netwerkbeheerder over je verbinding. Vanochtend is je lijnaanvraag opnieuw ingeschoten en met een beetje geluk kan ik je vandaag van een nieuwe update voorzien.

Daarnaast zie ik dat een collega van mij je al voorzien heeft met onbeperkt data. We zullen ook absoluut de maandelijkse korting van het Klantvoordeel verwerken.

Ik verwacht dat er snel meer bekend is, mijn collega’s en ik zitten hier bovenop voor je!


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 juli 2024

Hoi @gklrejhe, de lijnbeheerder heeft nog geen update gegeven over de nieuwe lijnaanvraag die wij voor je hebben ingeschoten. Zodra er meer bekend is zullen we je proactief benaderen voor vervolgstappen.

Hier gaan wij onze tanden inzetten voor je!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 16 juli 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @gklrejhe, de lijnbeheerder heeft nog geen update gegeven over de nieuwe lijnaanvraag die wij voor je hebben ingeschoten. Zodra er meer bekend is zullen we je proactief benaderen voor vervolgstappen.

Hier gaan wij onze tanden inzetten voor je!

Dat is erg jammer. Dit duurt te lang. Zoals je hopelijk in het systeem kunt lezen (en hierboven) heb ik ook het voorstel gedaan om eerst DSL te krijgen. Dat had inmiddels al geregeld kunnen zijn.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9379 reacties
  • 16 juli 2024

Helaas is DSL geen optie meer als glasvezel een mogelijkheid is. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 juli 2024
gklrejhe schreef:
Cal van Odido schreef:

Hoi @gklrejhe, de lijnbeheerder heeft nog geen update gegeven over de nieuwe lijnaanvraag die wij voor je hebben ingeschoten. Zodra er meer bekend is zullen we je proactief benaderen voor vervolgstappen.

Hier gaan wij onze tanden inzetten voor je!

Dat is erg jammer. Dit duurt te lang. Zoals je hopelijk in het systeem kunt lezen (en hierboven) heb ik ook het voorstel gedaan om eerst DSL te krijgen. Dat had inmiddels al geregeld kunnen zijn.

En buiten dat verlopen vandaag de vouchers voor onbeperkt data.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 juli 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @gklrejhe, de lijnbeheerder heeft nog geen update gegeven over de nieuwe lijnaanvraag die wij voor je hebben ingeschoten. Zodra er meer bekend is zullen we je proactief benaderen voor vervolgstappen.

Hier gaan wij onze tanden inzetten voor je!

Helaas is dit allemaal niet gelukt en heb ik inmiddels vernomen dat de kabelaar niet wil/kan leggen. Dit betekent dat ik dus, na 4 weken wachten, een andere provider moet vinden. Erg jammer. 
 

Betekent ook dat wij onze klantvoordeel kwijt zijn, buiten onze macht. Ik zou het erg netjes vinden als dit rechtgetrokken wordt. Ofwel door ons uit coulance klantvoordeel te laten genieten ofwel door ons de mogelijkheid te geven eerder over te stappen van mobiele provider. Hoor graag wat er mogelijk is

 

Groet. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4444 reacties
  • 26 juli 2024

@gklrejhe goed dat je hier een topic over bent gestart. Ik kijk graag nogmaals met je mee hoe het precies. 

Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens in het systeem. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk! 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 juli 2024
Teresa van Odido schreef:

@gklrejhe goed dat je hier een topic over bent gestart. Ik kijk graag nogmaals met je mee hoe het precies. 

Op dit moment kan ik alleen nog niet bij jouw gegevens in het systeem. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk! 

 

Gedeeld!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen