Skip to main content

Verkeerd leveradres bestelling


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Dag allen,

Ik start gelijk mijn eerste post op het community forum met een vraag:

Tijdens mijn bestelling heb ik verongeluk door geklikt bij de optie voor het invullen van een alternatief leveradres voor installatie kit. Dit terwijl ik op de verwachtte leveringsdatum de sleutels van ons nieuwe huis nog niet heb, en het nieuwe huis op een flinke afstand ligt.

Ik vroeg mij af of deze eventueel nog aangepast zou kunnen worden? Enige hulp hiermee zou zeer gewaardeerd worden!

Tim

Uitgelichte reactie

28 mei 2024

@tim442 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je die reis liever niet maakt voor het installatiepakket. Ik zie dat deze nog niet is verstuurd. Wil je mij in een privébericht het alternatieve afleveradres sturen? Dan pas ik dit meteen voor je aan!  

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21609 reacties
  • 23 mei 2024

Hallo @tim442 

Zodra het pakketje verzonden wordt dan kan je de levering wijzigen via de app naar een DHL pakketpunt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 mei 2024
Waqqas schreef:

Hallo @tim442 

Zodra het pakketje verzonden wordt dan kan je de levering wijzigen via de app naar een DHL pakketpunt.

Hi Waqqas, 

Dank voor je antwoord! Kunnen deze ook naar een pakket punt op een andere locatie dan het initiële bezorg adres? De plek waar ik naar verhuis ligt namelijk een aardig eind van waar ik nu woon.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 28 mei 2024

@tim442 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je die reis liever niet maakt voor het installatiepakket. Ik zie dat deze nog niet is verstuurd. Wil je mij in een privébericht het alternatieve afleveradres sturen? Dan pas ik dit meteen voor je aan!  


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juli 2024
Teresa van Odido schreef:

@tim442 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je die reis liever niet maakt voor het installatiepakket. Ik zie dat deze nog niet is verstuurd. Wil je mij in een privébericht het alternatieve afleveradres sturen? Dan pas ik dit meteen voor je aan!  

Hi Teresa,

Nog dank voor je antwoord !

Helaas was het pakket al opgestuurd voordat ik door had dat hier nog een reactie was geplaatst. Daarnaast was ik ook niet in staat om het pakket bij het aflever punt waar het heen was gegaan binnen een week op te halen.

Ik heb hierover nog telefonisch contact gehad met jullie om te verzoeken het installatie pakket alsnog op te sturen naar het oude adres, alleen heb ik tot nu toe nog geen inzicht in de status hiervan.

Staat de uitnodiging om een privé bericht te sturen nog open? Misschien dat jullie hier meer inzicht hebben. Het zou zonde zijn als de afspraak met de monteur verplaatst moet worden.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 6 juli 2024

Hi @tim442 Ik heb meteen voor je gekeken en ik zie inderdaad dat het pakket onderweg terug is naar ons. Ik kan zeker alvast een nieuw pakket jouw kant opsturen en ook naar het alternatieve adres. Wil je mij een PB sturen en laten weten of het naar het huidige adres of het alternatieve adres moet? Dan kan ik dit vandaag nog voor je in orde maken en zou het pakket optijd moeten aankomen voor de afspraak met Guidion! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen