Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt mijn installatiepakket?

  • 27 februari 2024
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb op een 20 februari een bestelling geplaatst met ingangsdatum 1 maart. Behalve de geautomatiseerde bevestigingsmail heb ik sindsdien niets meer gehoord. Ook staat de bestelling niet in mijn odido. 1 maart is heel erg dichtbij, dus ik zou graag het installatiepakket ontvangen. Odido Bellen lukt niet en via de chat krijg ik steeds te horen dat alle adviseurs bezet zijn. Is er iemand die mij verder kan helpen..?

Beste antwoord door SilentLucidity

Update 27/2

Ik heb inmiddels een medewerker gesproken. Er was een foutcode en blijkbaar handelt Odido daar dan niet naar. Er is nu een ticket aangemaakt bij de technische dienst, de verwerkingstijd is meestal drie werkdagen dus ik hoop dat ze nog deze week het installatiepakket opsturen zodat ik het hopelijk dit weekend nog kan installeren.

Bekijk origineel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 27 februari 2024

Hallo @SilentLucidity 

Heb je via de mail ook nog geen afspraak met Guidion kunnen maken voor de installatie? Mogelijk gaat er ergens dan wat fout.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 27 februari 2024
Waqqas schreef:

Hallo @SilentLucidity 

Heb je via de mail ook nog geen afspraak met Guidion kunnen maken voor de installatie? Mogelijk gaat er ergens dan wat fout.

Ik heb een ‘Welkom bij Odido’ en een samenvattingsmail gehad, maar verder niets. In de welkom bij odido mail word Guidon wel 1malig genoemd, dat ze contact opnemen. Ik heb van de chatbot begrepen dat er na twee werkdagen iets verder moet gebeuren met de bestelling, maar dit is niet het geval.

-

Offtopic
moet ik overigens een Guidon monteur laten komen? Ik klik en trek de glasvezelaansluiting van Caiway uit het kastje en maak de verzegeling van die van Odido daarna pas open en steek hem er direct in en voorkom zo stofvorming. Dit deed ik vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde ook zelf voor hen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 27 februari 2024

Update 27/2

Ik heb inmiddels een medewerker gesproken. Er was een foutcode en blijkbaar handelt Odido daar dan niet naar. Er is nu een ticket aangemaakt bij de technische dienst, de verwerkingstijd is meestal drie werkdagen dus ik hoop dat ze nog deze week het installatiepakket opsturen zodat ik het hopelijk dit weekend nog kan installeren.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 27 februari 2024

@SilentLucidity 

Een Guidion monteur is altijd nodig bij een glasvezel installatie omdat er handelingen worden gedaan die de klant niet zelf kan doen en bij problemen kan de monteur dit direct doorzetten.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen