Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe afspraak monteur maken als je in buitenland zit


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste , 

De monteur moet nog de nieuwe modem die ik toegestuurd heb gekregen installeren.
Helaas had ik de vorige afspraak met Guidion monteur moeten cancellen.

Maar nu kan ik geen optie om een nieuwe afspraak te maken vinden bij jullie.

Ik zit zelf nu in het buitenland maar een kennis van mij kan er zijn voor een nieuwe afspraak.

Hoe kan ik nu een nieuwe afspraak inplannen bij jullie?

Groetjes! 

Paco

Beste antwoord door pacokumar

pacokumar schreef:

Beste , 

De monteur moet nog de nieuwe modem die ik toegestuurd heb gekregen installeren.
Helaas had ik de vorige afspraak met Guidion monteur moeten cancellen.

Maar nu kan ik geen optie om een nieuwe afspraak te maken vinden bij jullie.

Ik zit zelf nu in het buitenland maar een kennis van mij kan er zijn voor een nieuwe afspraak.

Hoe kan ik nu een nieuwe afspraak inplannen bij jullie?

Groetjes! 

Paco

Hartelijk dank voor je reactie en hulp!
Heb inmiddels dit ontvangen van je en heb een afspraak weten in te plannen! Joepie!

X Paco

Bekijk origineel

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 2 januari 2024

Hoi @pacokumar, welkom op de Community van Odido en de beste wensen nog! 🙋‍♂️✨

Op 21 november was je eerste afspraak, dat is ruim anderhalve maand geleden. Guidion geeft aan dat het nu niet meer mogelijk is om direct een nieuwe afspraak in te plannen omdat de 30 dagen verstreken zijn (maximale wachtperiode). Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen op afstand. Je ontvangt later vandaag een afspraaktool per sms en e-mail, gebruik deze alsjeblieft om een nieuwe afspraak in te plannen. Volgens mij maakt het verder niet uit wie er aanwezig is thuis, maar de desbetreffende persoon dient dan wel in het volledige tijdvak bij jou thuis te blijven. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2024
pacokumar schreef:

Beste , 

De monteur moet nog de nieuwe modem die ik toegestuurd heb gekregen installeren.
Helaas had ik de vorige afspraak met Guidion monteur moeten cancellen.

Maar nu kan ik geen optie om een nieuwe afspraak te maken vinden bij jullie.

Ik zit zelf nu in het buitenland maar een kennis van mij kan er zijn voor een nieuwe afspraak.

Hoe kan ik nu een nieuwe afspraak inplannen bij jullie?

Groetjes! 

Paco

Hartelijk dank voor je reactie en hulp!
Heb inmiddels dit ontvangen van je en heb een afspraak weten in te plannen! Joepie!

X Paco


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen