Skip to main content
Beantwoord

aansluiten internet en tv


Goedemorgen, 

Op het forum heb ik gelezen dat als Guidion later komt dan de ingangsdatum van je abonnement dat de diensten van de huidige provider tot de installatiedatum blijft werken?

nu is mijn vraag in ons geval gaat het abonnement in op 2 januari 2014 en op 16 januari komt Guidion alles aansluiten dus dan zou alles moeten blijven werken t/m de 16e?

Begint de factuurdatum dan ook op 16 januari dus op het moment dat alles werkend afgeleverd wordt?

waar kan ik zien/controleren of de diensten blijven werken tot de 16e en niet in ons geval tot de 2e, want 2 weken zonder internet/tv lijkt me niet zo fijn. Moet ik dan contact opnemen met mijn hudige provider om na te vragen wanneer het contract bij de huidige provider stopt?

groetjes,

Marco

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @MvdG1977 

Als je gebruik had gemaakt van de overstapservice dan zal je huidige provider blijven werken tot 16 januari en de facturatie zal ook pas starten nadat je weekend internet hebt van Odido.

Hier lees je meer over de overstapservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21707 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2023

Hallo @MvdG1977 

Als je gebruik had gemaakt van de overstapservice dan zal je huidige provider blijven werken tot 16 januari en de facturatie zal ook pas starten nadat je weekend internet hebt van Odido.

Hier lees je meer over de overstapservice.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 december 2023

Hallo @Waqqas,

we hebben gebruikt gemaakt van de overstapservice dus ik ga er vanuit dat het allemaal goed gaat komen :)


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen