Skip to main content

Thuis abonnement koppelen lukt niet. "Te veel records gevonden voor de verstrekte details".

  • 6 december 2023
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Goedemiddag,

Thuisabonnement koppelen lukt niet, ‘te veel records gevonden voor de verstrekte details.’

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Uitgelichte reactie

7 december 2023

Hey @Catha, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer vaker dan één keer in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk actief rekeningnummer aan de achterkant in te vullen. Daarna kan je je abonnementen koppelen en het rekeningnummer weer terugveranderen in Mijn Odido. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander rekeningnummer? Dan zal ik het voor je oplossen! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 7 december 2023

Hey @Catha, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer vaker dan één keer in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk actief rekeningnummer aan de achterkant in te vullen. Daarna kan je je abonnementen koppelen en het rekeningnummer weer terugveranderen in Mijn Odido. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een ander rekeningnummer? Dan zal ik het voor je oplossen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen