Op het internet lees je meestal alleen van de mensen die wat problemen ondervinden met Odido, van de anderen hoor je weinig đ
Ik heb hier ook een 400 Mbps met een Zyxel-T56 (WiFi 6) die je krijgt met dit abonnement. In de woonkamer en de slaapkamer die recht boven de router zit haal ik altijd wel 360+ download en upload. In andere ruimtes zakt het wel wat in maar dat is te begrijpen en de snelheid is dan nog steeds ruim voldoende. (Geen versterkers)
Router staat in de woonkamer.
Mocht je nog een specifieke vraag hebben past het dan weten.
Op het internet lees je meestal alleen van de mensen die wat problemen ondervinden met Odido, van de anderen hoor je weinig đ
Ik heb hier ook een 400 Mbps met een Zyxel-T56 (WiFi 6) die je krijgt met dit abonnement. In de woonkamer en de slaapkamer die recht boven de router zit haal ik altijd wel 360+ download en upload. In andere ruimtes zakt het wel wat in maar dat is te begrijpen en de snelheid is dan nog steeds ruim voldoende. (Geen versterkers)
Router staat in de woonkamer.
Mocht je nog een specifieke vraag hebben past het dan weten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.