Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel en "wachten op activatie"


De status van mijn bestelling is niet gewijzigd en staat op "Onderweg en installeren”, waardoor ik geen klantvoordeel krijg. De status hiervan staat op 'wacht op activatie’. Ik heb een aantal keer gebeld, in het systeem staat mijn bestelling/verhuizing op afgerond. Als ik inlog op My Odido staat mijn bestelling nog steeds op "Onderweg en installeren".

Beste antwoord door Johrick van Odido

Hi @Janasav

Ik kan mij voorstellen dat je wel gebruik wilt maken van Klantvoordeel. Geen zorgen, ik heb alles erbij gepakt en alles lijkt nu goed ingesteld. Zou je mij ter controle nog het telefoonnummer waar Klantvoordeel op moet komen willen opsturen middels een privébericht? Dan kan ik met je meekijken of daat wellicht nog iets verkeerd staat. Ik zie je bericht graag tegemoet. Ik ga dit voor je oplossen! 😊

Bekijk origineel

11 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1305 reacties
  • 31 oktober 2023

Hallo @Janasav ,

Dit is niet wat je wenst, ik begrijp dat je, je klantvoordeel wil gaan inzetten.
Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dit is handig voor de moderator, hij kan je dan gelijk helpen. Ik zal een moderator taggen voor je, deze reageert dan vanzelf.

Hallo @Tommie van Odido , kan jij verder helpen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 november 2023

Mijn Klantnummer staat in mijn profiel. Ik heb nog geen reactie ontvangen. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8950 reacties
  • 5 november 2023
Janasav schreef:

De status van mijn bestelling is niet gewijzigd en staat op "Onderweg en installeren”, waardoor ik geen klantvoordeel krijg. De status hiervan staat op 'wacht op activatie’. Ik heb een aantal keer gebeld, in het systeem staat mijn bestelling/verhuizing op afgerond. Als ik inlog op My Odido staat mijn bestelling nog steeds op "Onderweg en installeren".

Heeft de Guidion monteur de oplevering bij jou gedaan?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 november 2023

Hallo Eric,

Nee, de installatie ging vlekkenloos. Er was daarom geen monteur nodig. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8950 reacties
  • 5 november 2023

Dat is het probleem! Guidion doet naast de technische ook de administratieve oplevering.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 november 2023

Kan dit op afstand of moet er een afspraak gemaakt worden met een monteur? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20924 reacties
  • 5 november 2023

@Janasav

Onderweg en installeren krijg je bij DSL, heb je DSL? Dan is er geen monteur nodig maar er moet vanuit Odido wel iets op afgerond worden gezet.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 november 2023

Ik heb DSL en ik heb twee keer (20 min) gebeld om mijn bestelling/verhuizing af te ronden. Beide keren zou dit binnen een aantal dagen opgelost worden. Toch gaat er telkens iets mis. In jullie systeem staat mijn bestelling/verhuizing op afgerond. Als ik inlog op My Odido staat mijn bestelling nog steeds op "Onderweg en installeren". Mijn aanvraag voor klantvoordeel staat nog steeds op "wachten op activatie." Telefonisch krijg ik het niet voor elkaar om dit op te lossen. Men weet niet waar het fout gaat. Vandaar dat ik het nu via deze weg probeer.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20924 reacties
  • 5 november 2023

@Janasav 

Bij DSL gebeurt de aanmelding normaal automatisch nadat de modem online is maar een moderator zou dit kunnen oplossen voor je.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 november 2023

@Tommie van Odido is getagged. Wellicht dat hij het kan oplossen. 


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-Moderator | Mobiel
  • 436 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2023

Hi @Janasav

Ik kan mij voorstellen dat je wel gebruik wilt maken van Klantvoordeel. Geen zorgen, ik heb alles erbij gepakt en alles lijkt nu goed ingesteld. Zou je mij ter controle nog het telefoonnummer waar Klantvoordeel op moet komen willen opsturen middels een privébericht? Dan kan ik met je meekijken of daat wellicht nog iets verkeerd staat. Ik zie je bericht graag tegemoet. Ik ga dit voor je oplossen! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen