Skip to main content

100 Mbit/s ivp van 1000 Mbit/s

  • 24 augustus 2023
  • 9 reacties
  • 188 Bekeken

Ik heb 100 Mbit/s ivp van 1000 Mbit/s, ik weet zeker dat ik heb 1000 Mbit/s besteld, maar daar is iets mis gegaan en een van uw collegas heeft besteling geanuleerd. Ik heb opniuew besteling geplaatst en ik denk het is nog steeds iets mis. Op dit  moment als ik inlog ik krijg dat mijn bestelling geanuleerd is, dus ik heb geen actieve abonementen die ik kan zelf aanpassen, hoe kan ik dit oplossen?

Uitgelichte reactie

24 augustus 2023

Hey @Erol_IZ, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad twee bestellingen in ons systeem staan. De eerste die geannuleerd is was inderdaad voor 1000 Mbit/s. De nieuwe bestelling is voor 100 Mbit/s. Deze is ook actief. Zou je een account kunnen maken op My T-Mobile, lukt het dan om je Thuis abonnement te koppelen? Je kunt altijd gemakkelijk je snelheid aanpassen, dit kan echter wel pas als het abonnement opgeleverd is. Daarna kun je je internetsnelheid altijd verhogen!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21611 reacties
  • 24 augustus 2023

Hallo @Erol_IZ 

Als je er zeker van bent dat je 1000 Mbps had besteld dan kan je het volgende proberen :

De internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen door een andere minimaal CAT5E internetkabel.

Een andere minimaal CAT5E internetkabel aansluiten op een LAN poort en zorg dat het apparaat waarmee je test geschikt is voor 1000 Mbps, test eventueel ook met een andere apparaat.

Als je in je browser naar 192.168.1.1 gaat en inlogt met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat, dan kun je na het klikken op > naast systeem informatie zien welke snelheid er binnenkomt en welke snelheid er over de LAN poorten gaat.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 24 augustus 2023

Hey @Erol_IZ, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad twee bestellingen in ons systeem staan. De eerste die geannuleerd is was inderdaad voor 1000 Mbit/s. De nieuwe bestelling is voor 100 Mbit/s. Deze is ook actief. Zou je een account kunnen maken op My T-Mobile, lukt het dan om je Thuis abonnement te koppelen? Je kunt altijd gemakkelijk je snelheid aanpassen, dit kan echter wel pas als het abonnement opgeleverd is. Daarna kun je je internetsnelheid altijd verhogen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 augustus 2023
Tommie schreef:

Hey @Erol_IZ, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad twee bestellingen in ons systeem staan. De eerste die geannuleerd is was inderdaad voor 1000 Mbit/s. De nieuwe bestelling is voor 100 Mbit/s. Deze is ook actief. Zou je een account kunnen maken op My T-Mobile, lukt het dan om je Thuis abonnement te koppelen? Je kunt altijd gemakkelijk je snelheid aanpassen, dit kan echter wel pas als het abonnement opgeleverd is. Daarna kun je je internetsnelheid altijd verhogen!

Als ik probeer een andere abonnement koppelen ik krijg een fout melding naar invoer van bevestigingscode via email

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Meerdere keer geprobeerd, code was handmatig ingevoeld en net als kopie/plakken

 

btw link dat u heeft gestuurd werkt niet


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 24 augustus 2023

Hi @Erol_IZ, de link werkte inderdaad niet, er zat een typfoutje in.

Kan je een screenshot delen van de melding? Ik gok dat ik de de gegevens van je vorige bestellen moet aanpassen en moeten doorzetten naar onze specialisten om dit op te lossen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 augustus 2023
Tommie schreef:

Hi @Erol_IZ, de link werkte inderdaad niet, er zat een typfoutje in.

Kan je een screenshot delen van de melding? Ik gok dat ik de de gegevens van je vorige bestellen moet aanpassen en moeten doorzetten naar onze specialisten om dit op te lossen. 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21611 reacties
  • 24 augustus 2023

@Erol_IZ 

Houdt er ook rekening mee dat als je de snelheid in je My T-Mobile account wijzigt, de welkomstkorting voor de eerste 6 maanden komt te vervallen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 augustus 2023
Waqqas schreef:

@Erol_IZ

Houdt er ook rekening mee dat als je de snelheid in je My T-Mobile account wijzigt, de welkomstkorting voor de eerste 6 maanden komt te vervallen.

Gezellig, dus omdat iemand bij t-mobile heeft een fout heb gemaakt moet ik ervoor betalen, wat is dit van onzin?

Ik denk ik ga gewoon terug naar kpn


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 25 augustus 2023

@Erol_IZ Je geeft aan dat je zelf een nieuwe bestelling hebt geplaatst erna. Ik vermoed dat je toen per ongeluk voor 100 Mbit/s hebt gekozen in plaats van 1000 Mbit/s. Je hebt hier als het goed is na het plaatsen van de bestelling ook de bevestiging van gehad. Gelukkig kun je uiteraard wel alsnog in My T-Mobile jouw snelheid aanpassen naar 1000 Mbit/s als je dit wilt!

Voor het koppelen in de My heb ik jouw e-mailadres losgekoppeld van het abonnement dat geannuleerd is. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt om te koppelen? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 augustus 2023
Demi schreef:

@Erol_IZ Je geeft aan dat je zelf een nieuwe bestelling hebt geplaatst erna. Ik vermoed dat je toen per ongeluk voor 100 Mbit/s hebt gekozen in plaats van 1000 Mbit/s. Je hebt hier als het goed is na het plaatsen van de bestelling ook de bevestiging van gehad. Gelukkig kun je uiteraard wel alsnog in My T-Mobile jouw snelheid aanpassen naar 1000 Mbit/s als je dit wilt!

Voor het koppelen in de My heb ik jouw e-mailadres losgekoppeld van het abonnement dat geannuleerd is. Zou je kunnen kijken of het nu wel lukt om te koppelen? 

Nee, aangezien ik heb tweede keer telefonisch afspraak gedaan, was zelfde probleem, ik kon niks via website wijzigen/aanpassen. En uw collega heeft fout gemaakt, ik had niet eens een conformatie over mijn nieuw contract via email

Trouwens ik kan niet meer inloggen op de website, ik krijg bericht dat 

Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.

En als ik probeer mijn wachtwoord resetten ik krijg dit

Je e-mailadres wordt niet herkend. Heb je een mobiel abonnement van T-Mobile? Dan kun je ook je mobiele nummer invullen. Of ga terug en controleer je opgegeven e-mailadres.

 

Dus wordt nog slechter

 

EDIT:

Ik moest een account helemaal opnieuw maken om in te loggen, dus nu alles klopt behalve mijn abonnement, het is nog steeds 100 mbit, maar ja, als ik ga nu proberen mijn snelheid aan te passen ik krijg zeker geen korting op de eerste 6 maanden, net zoals Waqqas schreef

 

EDIT 2:

Het is nu opgelost, ik heb nu 1000 mbit en korting op de eerste 6 maanden,

dus topic kan afgesloten worden

Bedankt voor alle uw help 👍


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen