Skip to main content
Beantwoord

monteur te laat


de montuer is te laat en t-mobile zou snel een nieuwe datum gevven maar dat is tot nu toe nog niet gedaan, en over twee dagen gaat de oude provider stoppen zo wat moet ik doen en het is glasvezel zo ik kan het zelf  niet installeren hoe moet ik dit handelen

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @allenishier 

Je kan ook zelf bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om te kijken wat er mogelijk is.

 

020-3232766 → Dit is het gewijzigde telefoonnummer.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21671 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2023

Hallo @allenishier 

Je kan ook zelf bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om te kijken wat er mogelijk is.

 

020-3232766 → Dit is het gewijzigde telefoonnummer.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Moderator edit: Het telefoonnummer van Guidion is nu definitief gewijzigd naar 020-3232766.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 juni 2023

Hallo Allenishier,

succes en sterkte. Bij mij was monteur langs geweest, maar stond geen signaal op de glasvezel. Hopelijk bij jou wel, maar ik hoop dat het sowieso allemaal lukt voordat je abonnement bij de andere provider stopt. Ik kon die opzegging (bij Ziggo) gelukkig ongedaan maken, maar heb niet veel vertrouwen meer in glasvezel van T-Mobile (of partners, want uiteindelijk is het een lijn van KPN of Open Dutch Fiber). Ze moeten dus vaak via een andere partij zaken regelen en dat gaat vaak vreselijk moeizaam. De monteur van Guidion is 2 weken geleden langs geweest, maar ik heb nog steeds geen internet, pffff...

 

Gr.

Arthur


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen