Skip to main content
Beantwoord

Tmobile op delta fiber

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

https://www.deltafiber.nl/nieuws/delta-fiber-en-t-mobile-stellen-netwerken-volledig-voor-elkaar-open/

Staat per direct, maar via postcodecheck alleen nog DSL beschikbaar.

Enig zicht op wanneer Tmobile wordt aangeboden op Delta fiber?

Beste antwoord door eric

Volgens mij duurt zo'n technisch integratie traject enkele maanden. Dus probeer het na de zomer nog eens.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2023

Volgens mij duurt zo'n technisch integratie traject enkele maanden. Dus probeer het na de zomer nog eens.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21790 reacties
  • 25 mei 2023
eric schreef:

Hallo @pienokio 

Er kwam hier een topic online waarin stond dat het later dit jaar mogelijk moet zijn om een T-Mobile abonnement via het netwerk van Delta te nemen maar dat topic is verwijderd.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 mei 2023

Als delta glasvezel klant in Hendrik-Ido-Ambacht zou ik ook graag weten wanneer ik de tmobile optie heb via delta glasvezel. Iets van een officiële indicatie of datum zou fijn zijn. Momenteel alleen nog dsl beschikbaar volgens de tmobile site hier.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21790 reacties
  • 29 mei 2023

Hallo @Toppertjex 

Of je kan af en toe ook gewoon de postcodecheck van T-Mobile checken 👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen