Skip to main content
Beantwoord

Abonnement gewijzigd maar geen verhoogde snelheid

Goedendag,

Een tijd geleden heb ik ons abonnement gewijzigd. Sinds deze maand betaal ik voor de hogere internetsnelheid (1 gbit) maar de snelheid is nog ongewijzigd (400 mbit), niet via wifi en ook niet via de kabel. Kan iemand kijken of er inmiddels een gbit wordt geleverd op ons adres?

Groet,

Max

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @mvd489283, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice! Wil je mij op de hoogte houden of het gelukt is met de klantenservice? Talk soon!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 27 maart 2023

Hallo @mvd489283 

Na het wijzigen van de snelheid is het vaak nog nodig om de mediaconverter te herstarten door de stroom er even af te halen.

In je My T-Mobile account onder abonnementen kan je zien of de 1000 Mbps snelheid actief is.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 maart 2023

Dank. De mediaconverter (en modem) heb ik al meerdere keren herstart afgelopen week zonder succes. Zojuist nogmaals gedaan en ook dit heeft niet geholpen. Snelheid komt niet boven de 400 mbit.

In mijn t mobile staat 1000 mbit. Ik betaal er ook al voor. Wat is de volgende stap?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 28 maart 2023

@mvd489283 

Staat er verder in je My T-Mobile account niet in behandeling bij 1000 Mbps maar actief?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2023

Hi @mvd489283, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice! Wil je mij op de hoogte houden of het gelukt is met de klantenservice? Talk soon!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen