Ik heb vandaag een aanvraag gedaan voor glasvezel echter had ik al een account, omdat ik een paar jaar geleden ook al klant ben geweest. Nu krijg ik het niet voor elkaar mijn nieuwe abonnement toe te voegen. Ook niet via de persoonlijke url. Ik krijg dan een foutmelding dat ik het abonnement niet kan toevoegen. Kan iemand dit voor me oplossen?
Beantwoord
dubbel account Glasvezel
Beste antwoord door Seccie
Goedemorgen
Welkom terug! Account problemen kunnen gelukkig meestal snel worden opgelost. Ik heb i.i.g. even een melding gemaakt vanwege het plaatsen van privégegevens. Neem ter informatie ook nog even de community huisregels door. Een community moderator zal via dit topic reageren en je na verificatie helpen met het koppelen van de juiste abonnementen.
N.B. Ik kan dit helaas zelf niet omdat ik ‘gewoon’ een medeklant ben, maar het leuk vind om mensen via de community te helpen.
Voor nu wens ik je een prettige dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.