Skip to main content
Beantwoord

Vorige provider is niet opgezegd na overstap, zit nu met dubbele kosten van T-Mobile en Online

  • 3 januari 2023
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Goedemorgen,

Ben per december 2020 aangesloten per T-Mobile, en er was ons belooft dat de

overstap inclusief opzegging oude contract bij Online zou worden geregeld.

 

Tot op heden niet gebeurt volgens Online.!

Krijg deze maand nota voor T-Mobile en Online.?

Beste antwoord door Demi van Odido

@Bandit600 Ik heb meteen voor je gekeken hoe het zit. Ik heb jouw abonnement erbij gepakt, maar zo te zien heb je geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Zonder de Overstapservice dien je zelf jouw huidige provider op te zeggen. Wij kunnen/mogen dit zonder de Overstapservice niet voor jou doen, dit mag alleen de contractant. Mocht je nog geen opzegging gedaan hebben bij Online? Doe dit dan zo snel mogelijk anders zit je langer met dubbele kosten en dat is juist niet wat je wil. Mocht je verder nog andere vragen hebben? Laat het vooral weten!😁

Bekijk origineel

1 reactie

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2023

@Bandit600 Ik heb meteen voor je gekeken hoe het zit. Ik heb jouw abonnement erbij gepakt, maar zo te zien heb je geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Zonder de Overstapservice dien je zelf jouw huidige provider op te zeggen. Wij kunnen/mogen dit zonder de Overstapservice niet voor jou doen, dit mag alleen de contractant. Mocht je nog geen opzegging gedaan hebben bij Online? Doe dit dan zo snel mogelijk anders zit je langer met dubbele kosten en dat is juist niet wat je wil. Mocht je verder nog andere vragen hebben? Laat het vooral weten!😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen